Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از آماده‌باش نیروهای امدادی و درمانی در مرزهای چذابه و شلمچه خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی به زائران اربعین، علاوه بر تجهیزات دانشگاه جندی شاپور اهواز و دیگر دانشگاه‌های خوزستان، از استان‌های مختلف دیگر نیز حدود 40 دستگاه آمبولانس به خوزستان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 دستگاه آمبولانس در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر هستند، افزود: 30 دستگاه آمبولانس در مسیر چذابه و 30 دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر هستند که از مجموع این تعداد، 40 دستگاه آمبولانس از استان‌های دیگر به این مرزها اعزام شده‌اند. 

رئیس مرکز اوژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان، تصریح کرد: درمانگاه مرزی در مرز چذابه و مرز شملچه از 10 روز پیس فعال و پزشک مقیم نیز در این درمانگاه‌ها مستقر شده است. 

وی گفت: همچنین بیمارستان صحرایی با  پشتیبانی ارتش در چذابه و بیمارستان صحرایی با پشتیبانی سپاه در مرز شلمچه جهت درمان بیماران در هنگام برگزاری پیاده‌روی اربعین فعال هستند.

میرخشتی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 200 نفر از نیروهای امدادی در مرزهای چذابه و شلمچه در حال امدادرسانی به زوار هستند که حدود 80 نفر از نیروها در درمانگاه‌ها و 120 نفر از این تعداد نیروهای امدادی در بیمارستان‌های صحرایی در مرزها در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه همچنان نیروهای امدادی و درمانی در مرزهای چذابه و شلمچه آماده‌باش هستند، افزود: تا سه تا پنج روز پس از اربعین و بر اساس حجم بازگشت و جمعیت زائران درمانگاه‌ها و نیروها مستقر هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است