Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حدود 70 نفر از کارگران بخش فضای سبز شهرداری آبادان با حضور در مقابل ساختمان شهرداری این شهر خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده خود شدند.

آنان گفتند : در بخش فضای سبز شهرداری آبادان کار می کنیم و 11 ماه است که حقوق و مزایای ما پرداخت نشده است.

آنها افزودند: از مسئولان شهرداری آبادان و شورای اسلامی شهر تقاضای رسیدگی به مشکل و اقدام عاجل برای پرداخت شدن حقوق خود را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این کارگران گفت: دراین 11ماه چندین نوبت از مسئولان درخواست رسیدگی به مشکل و تامین حقوقمان را کردیم ولی تاکنون هیچ نتیجه ای دریافت نکرده ایم.

وی افزود:کارگران از قشر ضعیف جامعه هستند که در صورت اعتراض نیز تهدید به اخراج می شوند.

صالح کنیس زاده نماینده این کارگران گفت:برای پیگیری موضوع به شهرداری و شورای شهر مراجعه کرده ایم ولی هیچ پاسخ روشن یا نتیجه خاصی نگرفتیم.

وی افزود: این کارگران 11 ماه بدون حقوق و مزایا در مناطق چهار گانه شهرداری آبادان مشغول به کار هستند ولی دیگر نمی توانند بدون دستمزد به کار خود ادامه دهند.

حمید کوراوند عضو شورای شهر آبادان گفت:سازمان منطقه آزاد اروند بعنوان متولی کارهای اجرایی شهر باید 11 ماه حقوق معوقه کارگران فضای سبز آبادان را پرداخت کند.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز آبادان نیز گفت:با پیگیری های به عمل آمده، هفته آینده 2 ماه حقوق معوقه این کارگران پرداخت می شود.

حسین جمال گلی افزود:سه هفته دیگر نیز با مساعدت سازمان منطقه آزاد اروند مابقی حقوق معوقه این کارگران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام /د

مطالبه جمعی از کارگران شهرداری آبادان برای پرداخت 11ماه حقوق عقب افتاده

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم

همزمان با برگزاری تجمعات گسترده در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب دانشجویان توسط نیرو‌های امنیتی نشستی با موضوع واکنش دانشگاهیان آمریکا به وضعیت مردم فلسطین از منظر حقوق بشر در دانشگاه قم برگزار شد.

محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • موعود شمخانی کیست؟
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم