Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@17:12:47 GMT

جنگ حسین هدایتی و طاهری

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۹۳۰۴

جنگ حسین هدایتی و طاهری

مسئولان باشگاه پرسپولیس این روز‌ها بیشتر از اینکه از نگران مشکلات مالی این باشگاه و مسائل مربوط به آن باشند نگران رایزنی‌هایی هستند که این روز‌ها بین حسین هدایتی و مسئولان وزارت ورزش انجام می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولان باشگاه پرسپولیس این روز‌ها بیشتر از اینکه از نگران مشکلات مالی این باشگاه و مسائل مربوط به آن باشند نگران رایزنی‌هایی هستند که این روز‌ها بین حسین هدایتی و مسئولان وزارت ورزش انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین هدایتی عزم خود را جزم کرده که به هر شکلی که شده خودش را دوباره به پرسپولیس نزدیک کند و افراد مدنظر خودش نیز در این باشگاه مشغول به کار شوند. با توجه به مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس دارد شاید فقط حضور افرادی چون هدایتی می‌تواند به اوضاع این باشگاه سروسامان ببخشد. مخصوصا وقتی بدهی‌های پرسپولیس یک شبه توسط وزارت ورزش پرداخت می‌شود نشان می‌دهد که افرادی پشت این قضیه هستند که برای بودن در کنار پرسپولیس حاضرند هر کمک مالی به این تیم بکنند.

هدایتی حق قانونی ندارد

حسین هدایتی به قید وثیقه چند میلیاردی توانسته از زندان آزاد شود و همچنین تعهد داده کنار هیچ تیم ورزشی علی‌الخصوص تیم‌های دولتی نباید باشد. او حتی اخیرا به ادعای مسئولان باشگاه سپیدرود کمک مالی به این باشگاه داشته اما از آنها خواسته اصلا این موضوع رسانه‌ای نشود. در حقیقت هدایتی اگر قرار باشد با پرسپولیس همکاری کند این موضوع باید مخفیانه باشد. هر چند که شاید این همکاری مدتی است که آغاز شده و بی‌ارتباط هم با پرداخت بدهی‌های پرسپولیس نیست. او در ضیافت شامش با بازیکنان پرسپولیس به قدری با اطمینان از حضورش در کنار پرسپولیس خبر داده که بازیکنان این تیم حاضر شدند عکس خودشان در کنار هدایتی را به طور همزمان منتشر کنند تا طاهری و اطرافیانش حسابی شاکی شوند.

افشاگری پرسپولیس علیه هدایتی

مدیران باشگاه پرسپولیس که نقش هدایتی را در دور شدن طاهری از این باشگاه زیاد می‌دانند قصد دارند به زودی علیه این فرد افشاگری کنند. معاونین طاهری مدعی‌اند؛ هدایتی اگر در گذشته کمک‌های مالی به باشگاه پرسپولیس داشته اسنادی در این باشگاه موجود است که نشان می‌دهد او مقابل این کمک‌ها بهره‌هایی برده است. اگر طاهری اجازه را به معاونینش دهد آنها به زودی این اسناد را رسانه‌ای خواهند کرد.

اظهار نظر معنادار برانکو

سرمربی پرسپولیس در تازه‌ترین اظهار نظر خود، این سوال را که اگر طاهری برود آیا او هم از پرسپولیس خواهد رفت یا نه؟ گفت:« این دو عامل اصلا ارتباطی با هم ندارد چرا که پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید به راه خودش ادامه دهد. بحث تمدید قرارداد من هم ارتباطی به این موضوع ندارد” البته که برانکو خوب می‌داند هدایتی بود که بدهی مالیاتی‌اش را پرداخت کرده و از نژادفلاح خواست با او قرارداد ببندد. در حقیقت مرد کروات هم بدش نمی‌آید مشکلات مالی پرسپولیس با آمدن هدایتی حل شود و از این‌رو ترجیح می‌دهد به مانند گذشته بابت رفتن طاهری ابراز تاسف نکند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 

۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور دیروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود. روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.

در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.

نتایج نهایی رقابت‌های دیروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)
گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)
گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)
گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)
گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند