Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@20:57:14 GMT

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۹۶۳۲

قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امسال نیز با بیمه آتیه سازان حافظ تمدید شد و سقف تعهدات در برخی موارد افزایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این قرارداد که از ۳۰ آبان ماه دارای اعتبار است تا اول آذر سال ۹۷ ادامه خواهد داشت و با در نظر گرفتن افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی خدمات در قرارداد جدید، نرخ حق بیمه که سال گذشته ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود امسال به ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این قرارداد سقف تعهدات خدمات فوق تخصصی از ۱۲ به ۱۴ میلیون تومان، سقف تعهدات خدمات طبی عمومی از پنج به شش میلیون تومان، سقف تعهدات خدمات پاراکلینیکی یک(سی تی اسکن، ام آر آی و...) از ۵۰۰ هزار به۷۰۰ هزار تومان، سقف تعهدات پاراکلینیکی دو و سه از ۳۰۰ به۵۰۰ هزار تومان  و سقف تعهدات آزمایش و پاتولوژی از۲۵۰ به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا ادیانی، مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ درباره شرایط و امکانات خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: ما تلاش کردیم تا دسترسی مردم به خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد را از طریق صدور معرفی نامه آنلاین در اکثر مراکزی که بار مراجعات در آن زیاد است، تسهیل کنیم تا دیگر نیازی به مراجعه آنها به شعب و دریافت حضوری معرفی نامه نباشد.  همچنین با انعقاد قرارداد با شرکت پست امکان خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در شهرستان‌هایی که تا پیش از این برای ارائه اسناد پزشکی خود به شعب و نمایندگی‌های آتیه سازان حافظ با مشکل مواجه بودند نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در مورد ضوابط  و مدارک بیمه‌گری در قرارداد جدید نیز اظهار کرد: کلیات شکل اجرای قرارداد از نظر نحوه اعمال ضوابط بیمه‌گری و اسناد پزشکی همچون سال گذشته است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان