Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@22:51:51 GMT

خواستگار قاتل پدرخوانده در یک قدمی قصاص

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۹۹۸۶

خواستگار قاتل پدرخوانده در یک قدمی قصاص

خواستگار جوان که پدر خوانده دختر مورد علاقه‌اش را کشته حالا در برابر درخواست اولیای دم مبنی برقصاص قرار دارد.

ایران آنلاین /غیبت چند روزه دختر جوان و درخواست کمک او از خواستگار سابقش درگیری خونینی را رقم زد که با مرگ تلخ پدرخوانده دختر جوان پایان یافت.


خواستگار جوان که پدر خوانده دختر مورد علاقه‌اش را کشته حالا در برابر درخواست اولیای دم مبنی برقصاص قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چند سال داری؟

22 سال. وقتی بازداشت شدم 19 ساله بودم.

شغلت چه بود؟

در اسلامشهر در یک دامداری کار می‌کردم.

چطور با مریم آشنا شدی و به خواستگاری‌اش رفتی؟

خواهر بزرگ مریم برای مدتی به عقد موقت برادرم در آمده بود. از این طریق با مریم آشنا و به او علاقه‌مند شدم. به خواستگاری‌اش رفتم، اما مادر و پدر خوانده‌اش مخالف این ازدواج بودند.

علت مخالفت آنها چه بود؟

پدر خوانده مریم می‌گفت چون پدر مریم فوت کرده او حالا حکم پدری برایش دارد وچون من درس نخوانده‌ام و در دامداری کار می‌کنم برای ازدواج با مریم مناسب نیستم. بعد از مدتی خودم هم از ازدواج با مریم منصرف شدم، اما همچنان با مریم در ارتباط بودم.

ماجرای قتل چه بود؟

مریم با من تماس گرفت و گفت جایی است و از من خواست تا دنبالش بروم. من هم فکر کردم نیاز به کمک دارد. دنبال او رفتم و سپس مریم را به خانه‌شان در اسلامشهر رساندم، اما نمی‌دانستم او چند شبی است که به خانه‌شان نرفته است. ساعتی بعد مریم با من تماس گرفت و گفت پدرخوانده‌اش می‌خواهد با من صحبت کند. او مرا به خانه‌شان دعوت کرد و همین موضوع موجب درگیری شد.

مریم چند شبی که به خانه‌شان نرفته بود، کجا حضور داشت؟

نمی‌دانم. او حرفی در این باره به من نزد. هنوز هم نمی‌دانم علت غیبت چند روزه مریم در خانه‌شان چه بود، اما پدر خوانده‌اش فکر می‌کرد من مریم را همراه خودم به دامداری برده‌ام.

چطور با پدر خوانده مریم درگیر شدی؟

وقتی مقابل در خانه‌شان رفتم از همه چیز بی‌اطلاع بودم، اما یکباره مادر مریم به محض روبه‌رو شدن با من ناسزا گفت. همان موقع پدر خوانده مریم هم سر رسید و شروع به دعوا کرد. هر چه به او گفتم در این مدت از مریم بی‌خبر بوده‌ام قبول نکرد. او اصلا حرف‌هایم را نمی‌شنید. چند سیلی به صورتم زد که من هم برای دفاع از خودم یک ضربه چاقو به او زدم.

همیشه چاقو همراه داشتی؟

چون در دامداری کار می‌کردم همیشه در جیبم چاقو داشتم، اما وقتی دامداری را ترک می‌کردم چاقو را در خانه می‌گذاشتم. ولی آن شب چاقو در جیبم بود.

چند ضربه به پدرخوانده مریم زدی؟

من فقط یک ضربه به سر او زدم و فرار کردم، اما صبح روز بعد وقتی فهمیدم به کما رفته و در بیمارستان بستری است خودم را به پلیس  تحویل دادم، اما 14 روز بعد پدرخوانده مریم در بیمارستان جان سپرد.

بعد از درگیری به کجا فرار کردی؟

به دامداری رفتم و از ترس تا صبح بیدار ماندم.

اولیای دم چه درخواستی برایت دارند؟

خواهر و برادر مریم تقاضای قصاص را مطرح کرده‌اند، اما مریم می‌داند که من مقصر نیستم. به همین دلیل هم در دادگاه حاضر نشد.

فکر می‌کنی اولیای دم حاضر به گذشت از خونخواهی شوند؟

نمی‌دانم، اما آنها می‌دانند من هیچ خصومتی با پدرخوانده مریم نداشتم. از این که او به خواستگاری‌ام جواب منفی داده ناراحت نبودم چون خودم هم از ازدواج با مریم منصرف شده بودم. درگیری من و پدر خوانده مریم اتفاقی بود. من برای دفاع از خودم ناچار شدم او را با چاقو بزنم. اگر مریم با من تماس نگرفته بود تا دنبال او بروم هیچ وقت به چنین دردسر بزرگی نمی‌افتادم. حالا سه سال است که در زندانم و کابوس اعدام می‌بینم. / فرتاک نیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش

معاون زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان ایلام در خصوص خبر حمله خرس به مرد دره‌شهری گفت: این حمله در منطقه «خرس‌آو» کبیرکوه که زیستگاه خرس قهوه‌ای است رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این زیستگاه خرس قهوه‌ای در ارتفاعات کبیرکوه در بخش شرقی کبیرکوه واقع است و منطقه‌ای صعب‌العبور است، فرد مصدوم شده از دامداران بومی منطقه است که دام‌های خود را وارد قلمرو زیستی خرس کرده است.

وی افزود: وقتی خرس برای فرزندانش احساس خطر کند، ممکن است به واردشدگان به زیستگاهش حمله کند.

محمدی با بیان اینکه جمعیت خرس در این منطقه معدود است، خاطرنشان کرد: ممکن است خرس برای تأمین غذا دست به حمله زده باشد، آنچه مسلم است ورود دامدار به قلمرو خرس است که با این ورود ۶ رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

معاون اداره‌کل محیط زیست استان ایلام تأکید کرد: خرس به هیچ وجه وارد قلمرو و زندگی مردم منطقه نشده است و در جای مرتفعی در کوه است که زیستگاه خود اوست.

اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام کرده خرس به یک مرد ۵۱ ساله دره‌شهری حمله کرده است و وی زخمی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229046 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم