Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، جانشین رئیس دیسپچینگ مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در هفت ماه ابتدایی سال جاری، مجتمع گاز پارس جنوبی حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین تولید کرده است.

وی با بیان اینکه این افزایش تولید با توجه به توسعه فازهای جدید و افزایش کیفیت تولید در پالایشگاه‌های مجتمع اتفاق افتاده، افزود: در این مدت نزدیک به ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب گاز از مخزن پارس جنوبی برداشت شده است؛ این در حالی است که با سرعت گرفتن پروژه‌ها در سال‌های اخیر، شاهد افزایش سهم برداشت ایران از مخزن پارس جنوبی بودیم که به‌زودی با تکمیل فازها این میزان نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس دیسپچینگ مجتمع گاز پارس جنوبی در خصوص حجم سایر تولیدات مجتمع گفت: در این مدت فازهای پارس جنوبی موفق به تولید یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۵۸ تن LPG (پروپان و بوتان) نیز شده‌اند.

صالحی، میزان میعانات گازی تولید شده مجتمع در هفت ماه ابتدای سال جاری را ۱۱۴ میلیون و ۸۰ هزار بشکه عنوان کرد و افزود: پارس جنوبی در تولید عمده محصولات خود، رشد چشمگیری را شاهد بوده، همچنین امسال بیش از یک میلیون و ۳۰۳ هزار تن اتان تحویل پتروشیمی‌های جم، کاویان و مروارید شده است.

وی اتان را یکی از مهم‌ترین محصولات مجتمع دانست و گفت: ارسال این محصول به پتروشیمی‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه با توجه به تولید محصولات ارزشمند باعث رشد و شکوفایی صنایع مختلف در تمام کشور می‌شود.

صالحی، میزان گوگرد تولیدی مجتمع را از ابتدای سال تا پایان مهر حدود ۲۹۰ هزار تن اعلام کرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد