Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حاجی رضا تیموری پس از بازدید میدانی از پروژه های مسکن مهر پرند و پردیس گفت: تامین برق پروژه های مسکن مهر مناطق یاد شده از وظایف شرکت توزیع برق استان تهران است، که در برنامه کاری شرکت لحاظ شده است، براین اساس از سوی وزارت نیرو مبلغی در حدود 28میلیارد تومان و از منابع داخلی شرکت نیز مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان، تامین منابع شده است که برای احداث شبکه، نصب ترانس ، روشنایی معابر ، کنتور و سایر تجهیزات اختصاص می یابد، خوشبختانه خرید تجهیزات انجام شده و اجرای پروژه ها با انتخاب پیمانکاران به مرحله اجرایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:هر مسکن مهری که ساخته شده و یا ساخته شود تامین برق آن انجام می شود و در این زمینه شرکت های عمران پرند و پردیس نیاز است همراه و همپای شرکت توزیع باشند و در تعیین بر و کف خیابانها و کوچه ها اقدامات بهنگام انجام دهند تا اجرای پروژه ها بموقع انجام شوند
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران با اشاره به اینکه در سال های اخیر، شرکت توزیع برق استان تهران، یکی از شرکت های پیشرو در امر برق رسانی به مسکن مهر بوده، افزود: در سال گذشته 30 میلیارد تومان از منابع داخلی هزینه شده که بدلیل عدم تامین منابع از طریق شرکت توانیر و دولت همچنان شرکت برق به پیمانکاران و فروشندگان بدهکار است.

تیموری ادامه داد:شرکت های توزیع نیروی برق بصورت درآمد ـ هزینه ای اداره میشوند یعنی با توجه به درآمدی که دارند می توانند هزینه کنند تمامی این تلاش ها در جهت تامین برق پروژه های مسکن مهر ، تامین برق متقاضیان جدید و تامین برق مطمئن و مستمر برای حدود دو میلیون و 200 هزار مشترک موجود است.
او اظهار امیدواری کرد با مبالغ یاد شده برق رسانی به 90 هزار واحد مسکن مهر انجام شود.
تیموری اضافه کرد: در جهت تسریع در برق رسانی به مساکن مهر پردیس با شرکت عمران توافق به عمل آمده ستون دوم بهای انشعاب را به شرکت برق پرداخت نکنند ولی در عوض هزینه های نیرو رسانی فازهای 5 - 8 -11 و بخشی از فاز 9 را خود انجام دهند.

منبع: فارس

403

برق تامین مسکن مهر منابع مالی پرندوپردیس تجهیزات شبکه روشنایی معابر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی دوشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان دشتستان که با حضور مسئولان ذی‌ربط شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و با تمام ظرفیت شهرستان واستان برای تأمین مسکن اقشار مختلف مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار شهرستان در تلاش هستیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن در شهرستان، گفت: تسهیلات خوبی توسط دولت سیزدهم برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در نظر گرفته شده که این موضوع قدمی مثبت در ترغیب مردم به نوسازی و بهسازی مسکن دارد.

بنافی در خصوص عملکرد بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی نیز اظهار کرد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد ولی تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به‌مراتب کمتر است که نیازمند اهتمام جدی بانک‌ها در این خصوص هستیم.

وی همچنین خواستار اهتمام جدی شهرداران در امر الحاق زمین به حوزه شهری جهت تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری شد.

احمد بنافی با بیان اینکه ۲۰ روستا در شهرستان جهت تأمین زمین طرح جوانی جمعیت، الحاق زمین به محدوده روستایی را انجام داده‌اند خواستار پیگیری بیشتر بخشداران جهت این موضوع در دیگر روستاهای شهرستان شد.

ارائه گزارش توسط ادارات متولی و تصمیم‌گیری و مشکلات مرتبط با موضوع مسکن از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

کد خبر 6098842

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران