Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:51:29 GMT

نظر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره توقیف کیهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۶۲۱۷

نظر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره توقیف کیهان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عجیب دانستن توقیف روزنامه کیهان گفت: توقیف روزنامه کیهان با شعار آزادی بیان آقای رئیس جمهور مغایریت دارد.

به گزارش مشرق، «سیدحسین نقوی‌حسینی» نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با عجیب دانستن توقیف روزنامه کیهان گفت: همه مردم ایران با خط و مشی روزنامه کیهان آشنا هستند و همه مردم می‌دانند که این روزنامه  طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خط مقدم نهضت روشنگری و افشاگری چهره‌های نفاق و فتنه و افشای چهره‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیترهای روزنامه کیهان به طور معمول تیترهای اثرگذاری است و همه این تیترها در چارچوب منافع ملی کشور و حفظ موازین جمهوری اسلامی و باورها و اعتقادات بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همین هفته گذشته که نمایشگاه مطبوعات برپا بود هم آقای رئیس جمهور و هم معاون اول و سایر دولتمردانی که در این روزها سخنرانی داشتند حداقل بر این جمله تأکید داشتند که نباید دست و پای رسانه‌ها در انتشار خبر بلرزد و یک هفته بعد از نمایشگاه مطبوعات و این سخنرانی‌ها، نشریه‌ای مثل کیهان که چارچوب کارش را می‌شناسیم توقیف شود بسیار عجیب است.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: توقیف روزنامه کیهان با شعارها و ادعاهای آقای رئیس جمهور و مسئولان دولتی در حمایت از آزادی نشریات و مطبوعات مغایرت دارد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان کمیسیون عملیات مرزبانی سیستان و بلوچستان در دفتر فرماندهی هنگ مرزی جکیگور برگزار شد.

این کمیسیون به ریاست سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان و دیگر مسؤولان شامگاه روز گذشته (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار شد. فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان نقاط حساس و دوردست حوزه هنگ مرزی جکیگور را ارزیابی کرد.

شجاعی در این بازدید از گروهان مرزی کستک هنگ مرزی جکیگور، با تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در تأمین نظم و امنیت منطقه، گفت: حفظ امنیت، مهم‌ترین و اصلی ترین مأموریت ماست که مرزداران خستگی‌ناپذیر همواره با شایستگی و توانمندی در حفظ  آن، ثابت قدم و موفق بوده‌اند و خواهند بود.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اشراف اطلاعاتی و اهتمام به رعایت اصول تأمینی در حفظ و حراست مرزها را لازمه موفقیت در مأموریت‌ها دانست و بیان کرد: به همه مسائل مرزی باید با دید امنیتی نگاه کرد و روزمرگی در یگان‌های مرزی نباید باعث بی‌انگیزگی و بی‌اهمیتی ما نسبت به حساسیت وظیفه‌مان در قبال حفظ و حراست از مرزها شود.

وی مرزبانان را منشأ خدمات بسیاری مهمی از جمله امنیت دانست و افزود: امیدواریم همواره مرزداران موفق، سربلند و سلامت باشند و این امنیت همچنان مستمر و ادامه داشته باشد.

شجاعی با اشاره به اینکه افزایش احساس امنیت در جامعه بستگی به اقتدار و آمادگی مرزبانان و مرزداران دارد، اظهار کرد: یک مامور جدا از وظیفه‌ای که در برقراری نظم و آرامش جامعه دارد همیشه برای مردم الگو است و باید مراقب رفتار خود باشد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی مرزبانی استان، وی توجه به امر آموزش را بسترساز ارتقای توان عملیاتی دانست و افزود: ارتقای توان عملیاتی در کنار توسعه کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی، راهبردی مطمئن در آرامش‌بخشی اجتماعی و به ارمغان آوردن امنیت برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری