Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-29@12:35:14 GMT

تکذیب جدایی آقای خاص از شیاطین سرخ

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۶۲۹۵

تکذیب جدایی آقای خاص از شیاطین سرخ

به گزارش"۱۱نیوز"؛ نشریه «سان» انگلیسی امروز (پنجشنبه) در گزارشی اختصاصی مدعی شد؛ سران باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل جاری با جدایی ژوزه مورینیو از منچستریونایتد موافقت خواهند کرد چرا که متقاعد شده‌اند، تیم تحت‌هدایت آقای خاص نمی‌تواند با منچسترسیتی پپ گواردیولا که روی فرم است، رقابت کند.
«سان» اخیراً گزارش داده بود که مورینیو ممکن است پیش از اتمام قرارداد سه ساله‌اش با منچستریونایتد، اولدترافورد را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کند و حتی مدیربرنامه‌های آقای خاص نشست‌هایی را با نمایندگان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن داشته و مذاکراتی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه 54 ساله هم ماه گذشته بود که در مصاحبه‌ای نسبت به پروژه پاری‌سن‌ژرمن ابراز علاقه کرده بود.
با وجود این اخبار، اما شبکه تلویزیونی معتبر «اسکای اسپورتس» به نقل از منابع موثق خود گزارش داد که مورینیو به حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ ادامه خواهد داد و در حال برنامه‌ریزی برای آینده این باشگاه انگلیسی است. بر اساس این گزارش سرمربی پرتغالی سرخپوشان شهر منچستر قصد دارد از تعطیلی لیگ استفاده کند و بازیکنانی را در بازی‌های رده ملی زیرنظر بگیرد.
بنابراین انتظار می‌رود آقای خاص در بازی‌هایی در قاره اروپا حضور پیدا کند و بازی بازیکنان مدنظرش را از نزدیک تماشا کند تا در صورت نیاز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از سوی باشگاه منچستریونایتد اقدام به جذب آنها شود.


برچسب ها: تکذیب جدایی آقای خاص از شیاطین سرخ ، منچستریونایتد ، ۱۱نیوز ، ژوزه مورینیو ، تکذیب جدایی آقای خاص از شیاطین سرخ

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی