Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:31:59 GMT

گروه بندی فینال تور جهانی تنیس مردان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۲۰۰۶

گروه بندی فینال تور جهانی تنیس مردان انجام شد

رافائل نادال و راجر فدرر، دو سید برتر فصل 2017 تنیس، حریفان مرحله گروهی خود را شناختند.

طرفداری- مراسم قرعه کشی مسابقات نیتو لندن انجام شد و 8 تنیسور برتر فصل 2017، در دو گروه پیت سمپراس (5 قهرمانی پایان فصل) و بوریس بکر (3 قهرمانی پایان فصل) برگزار می شود.

به نقل از atpworldtour، در گروه پیت سمپراس: رافائل نادال، دومینیک تیم، گریگور دیمیتروف و دیوید گوفین حضور دارند و در گروه بوریس بکر: راجر فدرر، مارین چیلیچ، الکساندر زورف و جک ساک حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافائل نادال در سال 2017، 6 عنوان به دست آورد که مهم ترین دستاورد او قهرمانی در رولند گاروس و اپن آمریکا بوده، رافائل نادال به عنوان یکی از بزرگترین تنیسورهای تاریخ، هرگز نتوانسته به قهرمانی مسابقات پایان فصل دست پیدا کند، نادال دو بار در سال های 2010 و 2013 به فینال راه پیدا کرد ولی برابر راجر فدرر و نواک جوکوویچ مغلوب شد. راجر فدرر اسطوره ای هم که با 6 عنوان قهرمانی (2003-2004-2006-2007-2010-2011) در رقابت های پایان فصل جولان می دهد طی چند سال اخیر زیر سایه نواک جوکوویچ بوده که 4 سال پیاپی در سال های 2012 الی 2015  به قهرمانی رسید و دارای 5 عنوان پایان فصل است. در سال 2016 هم اندی ماری بریتانیایی با برتری مقابل نواک جوکوویچ به قهرمانی این مسابقات رسید. راجر فدرر امسال 7 عنوان به دست آورد که قهرمانی در دو گرند اسلم، اپن استرالیا و ویمبلدون، با ارزش ترین بوده و حالا هدف اصلی خود را نیتو لندن اعلام کرده است، از آخرین قهرمانی راجر فدرر در مسابقات پایان فصل، 6سال می گذرد و استاد سوئیسی امیدوار است با قهرمانی در مسابقات نیتو لندن، فاصله خود را با نواک جووکویچ بیشتر کند.

لازم به ذکر است مسابقات فینال تور جهانی تنیس مردان از 12 نوامبر الی 19 نوامبر برگزار می شود و در روز نخست شاهد بازی های گروه پیت سمپراس خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند

در مرحله مقدماتی تفنگ بادی مسابقات جام جهانی باکو امیرمحمد نکونام در رده یازدهم و پوریا نوروزیان در رده پنجاه و هشتم ایستادند و به فینال نرسیدند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو ملی‌پوشان ایران در ماده تفنگ بادی در خط آتش ایستادند. در این ماده ۷۹ تیرانداز حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۳۰.۲ در رده یازدهم و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۳.۱ در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت.

سومی رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر

همچنین در این روز هانیه رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر در کنار ۶۸ تیرانداز دیگر رقابت کرد که با رکورد ۲۹۴.۸ در رده سوم ایستاد. گلنوش سبقت‌اللهی هم با رکورد ۲۸۷.۹ در رده سی ام قرار گرفت. این مسابقات فردا در مرحله سرعت انجام خواهد شد.

در ادامه مسابقات امروز از ساعت ۱۳:۰۰ تیراندازان در تفنگ بادی زنان در خط آتش قرار خواهند گرفت.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون نمایندگان ایران در هیچ ماده‌ای به فینال نرسیده‌اند. در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان