Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا از استقرار اکیپ پزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان و برپایی نمایشگاه عکس سوگواره در قدمگاه ابوالفضل العباس علیه السلام خبر داد و گفت: در کنار سایر نیروهای امداد رسانی و خدمات دهی ، اکیپ پزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نیز با تجهیزات و داروهای مورد نیاز، روز اربعین حسینی در قدمگاه ابوالفضل(ع)  مستقر و به خدمات دهی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار شادگان با تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان و برپا کنندگان نمایشگاه عکس سوگواره و همه هنرمندان عکاس که تصاویر خود را به نمایش گذاشته اند ، اظهار داشت: این نمایشگاه که دارای تصاویر بسیار زیبا و ارزشمند از بازسازی وقایع مذهبی شهرستان است برای اولین بار به منظور مشارکت در عزاداری اربعین حسینی در قدمگاه ابوالفضل العباس علیه السلام برپا شد و مورد بازدید امام جمعه و مسئولین  شهرستان و سایر عزاداران قرار گرفت .

وی با اشاره به جمعیت انبوه یکصد هزار نفری شرکت کننده در مراسم عزاداری و پیاده روی اربعین حسینی در مسیر و قدمگاه ابوالفضل العباس علیه السلام خاطر نشان ساخت: افزایش آشکار سالانه جمعیت شرکت کننده در پیاده روی و عزاداری نسبت به سال قبل ، بیانگر عشق و علاقه خاص مردم منطقه به آقا ابا عبدالله الحسین و ائمه اطهار علیهم السلام است. 

آلبوغبیش در ادامه از نهضت پیاده روی اربعین حسینی بعنوان یک رخداد فرهنگی اجتماعی با بعد بین المللی یاد کرد و گفت: علاوه بر عشق ورزی شیعیان به سیدالشهدا، تمام مذاهب اهل تسنن و سایر ادیان الهی نیز به آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و فرهنگ اربعین حسینی ارادت دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین