Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: من بسیار خوشحال هستم که پیروز مسابقه بودیم و گل زدن یک پاداشی بود برای من.

به گزارش وبسایت نود ، سامان قدوس بعد از بازی شب گذشته تیم ملی مقابل پاناما صحبت های زیر را انجام داده است:

سومین مسابقه برای تیم ملی ایران و اکنون به ثمر رساندن یک گل. چه احساسی در این خصوص داری؟
من بسیار خوشحال هستم که پیروز مسابقه بودیم و گل زدن یک پاداشی بود برای من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شما این فرصت را یافتی تا در جناحین و همچنین درون محوطه جریمه ( پست مهاجم میانی) بازی کنی. چگونه با نحوه بازی و هم تیمی های خود آشنا می شوی؟
من احساس راحتی بسیاری در تیم دارم و از بازی کردن در تمام نقاط حمله ، چپ ، راست و مرکز، احساس بسیار راحتی دارم و این موضوع اصلا مسئله ای نیست برای من.اگر در گوش چپ باشی فرصت نفوذ بیشتری داری و این نوع حرکت را من می پسندم. اما به هر حال برای من بازی کردن در هر پستی مشکلی نیست. در هر صورت مجددا می گویم، برد مهمترین موضوع است.
اهمیت اینگونه مسابقات بین المللی با تیم هایی با سطح مختلف و سرعت متفاوت برای آماده سازی جام جهانی چگونه است؟
این بسیار مهم است که پاناما هم در مسابقات جام جهانی حاضر خواهد بود. ما باید به این سطح از مسابقات و سرعت تیم ها آشنا بشویم تا خوب آماده شویم.همه ما هر روز کار می کنیم که بهتر شویم و این گونه اردوها و مسابقات برای ما مهم است تا بهتر بازی کنیم.
تمایل دارید تا پیامی به هوادارانی که تیم را در استادیوم تشویق نمودند بدهید؟
ما از این حمایت ها واقعا خوشحالیم. آنها همیشه تیم را بسیار کمک می کنند. ما برای آنها بازی می کنیم. ما نماینده آنها هستیم و از حضورشان در اینجا و حمایت و تلاششان تشکر می کنیم.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) فیلم جدیدی را از ۲ اسیر صهیونیست نزد مقاومت تحت عنوان «فشار نظامی به کشته‌شدن ده‌ها اسیر نزد ما و محرومیت بقیه از جشن عید پسح با عزیزانشان شد» منتشر کرد.

در این فیلم ۲ اسیر صهیونیست ضمن هشدار نسبت به خطرات بمباران نوار غزه برای آنان از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی خواستند که آن‌ها را آزاد کنند.

در این ویدیو اسیران صهیونیست نزد حماس با اشاره به شرایط سخت آنان زیر بمباران شدید نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گاهی احساس می‌کنند به فراموشی سپرده شده‌اند و صهیونیست‌ها آنان را رها کرده‌اند.

همچنین این اسیران صهیونیست از نتانیاهو و کابینه وی خواستند که برای دستیابی به یک توافق قریب‌الوقوع از خود نرمش نشان بدهند.

این اسیران صهیونیست بیان کردند که احساس می‌کنند سران رژیم صهیونیستی در حال وقت‌کشی هستند، چرا که توافق مبادله اسیران بسیار به طول انجامیده است.

در ادامه این ویدیو این ۲ اسیر صهیونیست اعلام می‌کنند که زمان دستیابی به توافقی که به خروج زنده و سالم آنان از نوار غزه بیانجامد فرارسیده است.

همچنین اسیرانی که در این ویدیو در برابر دوربین مبارزان قسام قرار گرفتند به تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و کابینه وی اشاره کردند و خواهان تداوم این تظاهرات و افزایش فشار از سوی شهرک‌نشینان علیه سران رژیم صهیونیستی از تمامی روش‌های ممکن جهت دستیابی به توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

گردان‌های قسام در پایان این ویدیو در نوشته‌ای خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست تاکید کرد: سران نازی شما به سرنوشت اسیرانتان و احساسات آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند، پیش از آنکه دیر شود آن‌ها را دریابید.

کد خبر 6090357

دیگر خبرها

  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟