Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید علی لدنی نژاد اظهار داشت: در 2 ماه اخیر 840 مورد شکستگی شبکه توزیع و یا انشعاب های آب در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مرمت شده است.
وی افزود: 550 مورد از این تعداد مربوط به شهرهای یاسوج و مادوان از توابع شهرستان بویراحمد بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رفع شکستگی های شبکه توزیع و انشعاب های آب در شهرهای این استان به طور مستمر در حال انجام بوده و علاوه بر تیم اتفاقات تعدادی پیمانکار رفع شکستگی نیز در نقاط مختلف استان در همین راستا فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لدنی نژاد عنوان کرد: هم اینک 10 تیم رفع شکستگی های شبکه توزیع و انشعاب های آب در 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد کار رفع شکستگی را انجام می دهند.
وی ابراز داشت: با توجه به تعدد شکستگی‌ های شبکه توزیع و انشعاب های آب در یاسوج و مادوان نسبت به دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد 2 گروه رفع شکستگی در این 2 شهر به طور شبانه ‌روزی در حال فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: توپوگرافی و قدیمی بودن شبکه توزیع و انشعاب های آب یاسوج و مادوان سبب افزایش میزان شکستگی در این 2 شهر نسبت به دیگر شهرهای استان شده است.
لدنی نژاد اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما میزان شکستگی شبکه توزیع و انشعاب های آب در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرهای سردسیری یاسوج و مادوان نیز افزایش می یابد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 160 هزار مشترک آب و افزون بر 38 هزار مشترک فاضلاب در مناطق شهری است.

 انتهای پیام/غ

شکستگی لوله های آب استان اطلاع داده شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد