Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به منظور کمک به دانش‌آموزان محروم، مديريت و جمعي از کارکنان اداره کل غرب تهران بزرگ، رئيس شعبه يک و جمعي از کارکنان اين شعبه و همکاري نماينده موسسه قلم‌چي، با حضور در دبستان دخترانه ايمان کمک‌هاي خيرخواهانه خود را ميان دانش‌آموزان اين مدرسه توزيع نمودند.
به گزارش خبرگزاري آريا، ناهيد حيدري، مدير کل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ ، کمک کارکنان اداره کل غرب تهران بزرگ را به مدارس محروم را حرکتي خداپسندانه و کم‌نظير توصيف و ابراز اميدواري کرد: اين اقدام که با مشارکت جمعي از کارکنان اداره کل، شعب ١ و ١٨ آغازشده باعث ايجاد انگيزه و شادي هرچند کوچک براي اين کودکان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: اين فعاليت‌هاي خيرخواهانه در شرايط سخت اقتصادي، کاري است که از روي دل و عشق صورت مي‌گيرد و بسيار قابل ستايش است.
مدير کل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ فلسفه اين نوع فعاليت‌ها را کمک به همنوع و جلب رضايت حق تعالي دانست و گفت: رضايت خداوند متعال در رضايت خلق و آحاد مردم نهفته است و ما افتخار مي‌کنيم که توفيق خدمت به آحاد مردم را داريم.
وي کودکان امروز را آينده‌سازان ايران اسلامي دانست و افزود: امروز آموزش و پرورش امنيت تحصيلي و تربيتي براي کودکان را تامين مي کند و همين کودکان در آينده زماني که وارد بازار کار مي‌شوند، سازمان تامين اجتماعي امنيت شغلي و معيشتي آنها را  تامين مي‌نمايد.
حيدري عدم اطلاع از حقوق شهروندي از جمله اطلاع از بيمه تامين اجتماعي را يکي از آفت‌هاي اقشار ضعيف جامعه دانست و گفت: بي‌شک اطلاع  از حق و حقوق فردي از جمله تامين اجتماعي در جامعه امروز يک امر اجتناب‌ناپذير است. سازمان تامين اجتماعي طي چند سال اخير با گسترش فعاليت‌هاي ارتباطاتي و اطلاع‌رساني کوشيده است افراد مختلف جامعه را هرچه بيشتر و بهتر با حقوق تامين اجتماعي خود آشنا کند و در اين راه هميشه پيشگام و جلوتر از بسياري از سازمان‌ها قدم برداشته است.
مدير کل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ با اشاره به ثبت‌نام کودکان اتباع خارجي (کودکان افغان) در اين مدرسه محروم گفت: جهت حمايت از خانواده‌هاي اتباع و تحت پوشش بيمه‌اي قرار گرفتن آنها شعبه يک تهران را به عنوان پايلوت قرار خواهيم داد و کليه اتباع که مجوز کار دارند، مي‌توانند با مراجعه به شعبه يک هم خود و هم خانواده خود را تحت پوشش حمايت‌هاي بلندمدت و کوتاه‌مدت تامين اجتماعي قرار دهند.
در پايان اين مراسم خانم پوردانش، مدير دبستان ايمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در توجه به معيشت و مهمان‌نوازي از مردم محروم افغانستان گفت: در اين مدرسه پذيراي تعداد زيادي از دانش‌آموزان افغان هستيم.
وي بافت منطقه شوش را بسيار محروم دانست و افزود: اين منطقه يکي از مناطق قديمي در تهران است که نيازمند توجه ويژه از سوي مسئولان در هر زمينه‌اي مي‌باشد.
وي تاکيد کرد: دانش‌آموزان اين منطقه تهران از محروم‌ترين دانش‌آموزان هستند که هم از فقر اقتصادي و هم از فقر فرهنگي رنج مي‌برند که حمايت و همياري شهروندان نيکوکار را طلب مي‌کند و ما از حضور سرکارخانم حيدري و همکاران محترم ايشان در اين مدرسه و کمک‌هاي انسان‌دوستانه مجموعه اداره کل غرب تهران بزرگ و شعبه يک تهران تشکر و قدر‌داني مي‌کنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به روز کارگر و دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دنیا به مسئله کار و کارگر توجه شده اما در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه  کشور در جنگ اقتصادی است و رهبر انقلاب هر سال شعار سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به موضوع حجاب گفت: مسئله حجاب یک واجب شرعی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است.

وی ادامه داد: دشمن میژخواهد حجاب را به چالش بکشد لذا نیاز است با برخورد مناسب، مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با تبریک هفته گرامیداشت معلم،با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش ومنش پیامبر را الگو خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد