Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل پاناما، اظهار داشت: بازی خیلی پرفشاری بود. آنها خیلی خوب در همه خطوط بچه‌های ما را تحت فشار قرار دادند. بازیکنان ما هم بازی قابل قبولی انجام دادند. این بازی و پیروزی‌اش برای تیم ایران خیلی ارزشمند بود و باید آن را به فال نیک بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاناما تیم خوبی بود و نشان داد که در آمریکای شمالی جزو تیم‌های قابل اعتنا است و به نظر من در جام جهانی هم می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.

وی درمورد عدم حضور بازیکنان اصلی تیم ملی پاناما در این دیدار، گفت: نکته‌ای که وجود دارد، این است که وقتی در این سطح می‌خواهیم بازی کنیم، باید حتماً در قراردادی که تنظیم می‌شود، تیم‌های حریف ملزم به استفاده از حداقل 6 تا 8 بازیکن اصلی‌شان در آن مسابقه باشند. من هرچه گشتم، یک بازیکن که جزو 13 نفر اصلی پاناما باشد ندیدم. فکر می‌کنم اگر بازیکنان اصلی‌های‌شان بودند، شاید شاگردان کی‌روش هم نمایش بهتری ارائه می‌کردند.

کارشناس فوتبال کشورمان به تمجید از عملکرد بازیکنانی مانند سامان قدوس و احمد عبدالله‌زاده در ترکیب تیم ملی پرداخت و یادآور شد: بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه شدند که می‌توانند در ادامه به کی‌روش کمک کنند. این‌ها باید شخصیت ملی و اعتماد به نفس پیدا کنند تا در ادامه برای تیم ملی مفید باشند. سامان قدوس بازی‌های زیادی برای تیم کشورمان انجام نداده، اما در همین یکی دو بازی هم اثر خود را گذاشته است. او اگر بیشتر بازی کند، اثرگذاری‌اش می‌تواند بیشتر هم باشد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟

با وجود محرومیت امید عالیشاه ناشی از کارت قرمزی که در مصاف با سپاهان گرفت و البته بازگشت دانیال اسماعیلی فر از محرومیت، اوسمار حداقل دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد. رسپولیس در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که بازیکن مصدومی ندارد، اما انگار باید در هر بازی یک بازیکن محروم داشته باشد تا مرد برزیلی صد درصد تیمش را کنار خود نبیند.

با در نظر گرفتن چنین نکته‌ای تنها نقطه مبهم ترکیب سرخ‌ها جایی است که امید عالیشاه به بهترین نحو در آن انجام وظیفه کرده و جای خالی‌اش احتمالا در این بازی هم مثل دیدار حذفی در اراک به چشم خواهد آمد.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند خوش شانس بود که در بازگشت به ترکیب بعد از گشت سر گذاشتن یک مصدومیت پر حرف و حدیث کار سختی مقابل سپاهان نداشت و شاید راحت‌ترین و کم دردسرترین کلین شیت خود را ثبت کرد، اما او باید آماده یک بازی بسیار سخت در شمال باشد. بیرو در مقطع پنج هفته‌ای پایانی فصل می‌تواند یکی از ارکان اصلی موفقیت احتمالی تیمش باشد و خوب موقعی برگشته تا خودی نشان دهد.

مدافعان میانی: باز هم اوسمار به زوج اصلی خود در این منطقه دست نخواهد زد و گولسیانی – کنعانی مقابل بیرو یک سد محکم تشکیل خواهند داد، اما باید حواس شان جمع باشد تا اشتباهات بازی آلومینیوم و البته گاف بزرگ دقیقه آخر بازی سپاهان تکرار نشود.

مدافع چپ: برای عبدالکریم حسن بازی کردن در ورزشگاه آزادی به خاطر چمن هموار و ابعاد زمین یک نعمت است، اما شاید او در زمین‌هایی مثل شهید وطنی به مشکل بخورد. واقعیت اینکه بازی به بازی وضعیت بدنی او بهتر می‌شود و اگر تمرکز بیشتری در امور تدافعی داشته باشد یک عنصر مفید در دفاع و حمله برای پرسپولیس خواهد بود.

مدافع راست: دانیال اسماعیلی فر فصل قبل به تیم استان خود در تهران گل زد، اما اگر در قائمشهر بتواند بازگشت خود را مثلا با یک پاس گل جشن بگیرد هم در جدول پاسور‌ها خودش را بالا می‌کشد هم اینکه می‌تواند عامل موفقیت احتمالی تیمش باشد. باید دید بعد از یک هفته بیرون ماندن از لیست وضعیت بدنی او چگونه خواهد بود.

هافبک‌های تدافعی: اینجا هم بعید است زوج ریگی – سروش تغییری کند و باید منتظر هنرنمایی این دو در مرکز زمین باشیم که قرار است هم جنگ.‌های میانه میدان را ببرند هم بازیسازی را با فرار از پرس حریف آغاز کنند. سروش فصل قبل در همین ورزشگاه یک گل زیبا در هفته پایانی به ثمر رساند.

وینگر چپ: در بازی با سپاهان همه جوره اوستون اورونوف را بستند و طوری محاصره‌اش می‌کردند که فضایی برای حرکت نداشت، اما سوال اینجاست که آیا هر تیمی می‌تواند مثل سپاهان مقابل حرکات این ازبک با تکنیک ایستادگی کند؟ در قائمشهر هم چشم پرسپولیسی‌ها به هنر این بازیکن دوخته خواهد شد تا کار را برای تیم شان در بیاورد.

وینگر راست: مهدی ترابی هم در بازی با سپاهان غیر از یک حرکت انفرادی و موقعیتی که از دست داد کاری از پیش نبرد چرا که در دام مدافعان حریف گرفتار شد، اما حتما چشم به عبور از خط دفاعی نساجی خواهد داشت هر چند شاید تیم ساکت الهامی هم با دفاع چند لایه کار او را سخت کند و این بازیکن نیاز به ارائه بالاترین کیفیت خود داشته باشد.

هافبک ازاد پشت مهاجم: به احتمال زیاد وحید امیری جای عالیشاه را در این پست خواهد گرفت. امیری کم کم فرم بدنی بهتری پیدا کرده، اما اینکه آیا در آن پست کارایی عالیشاه را داشته باشد سخت است که بتوان نظر داد.

مهاجم نوک: عیسی آل کثیر انتخاب اول و آخر برای این پست حساس و سرنوشت ساز است. روند گلزنی‌های عیسی در بازی با سپاهان قطع شد، اما این از همان مسابقاتی است که می‌توان منتظر گلزنی آل کثیر بود و شاید درخشش او در مقطع پایانی فصل از همین جا آغاز شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی:

علیرضا بیرانوند

گئورگی گولسیانی

محمدحسین کنعانی زادگان

عبدالکریم حسن

دانیال اسماعیلی فر

مسعود ریگی

سروش رفیعی

اوستون اورونوف

مهدی ترابی

وحید امیری

عیسی آل کثیر

منبع ورزش ۳

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود