Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- استاندار قزوین گفت: منطقه الموت ظرفیت های خوبی برای گردشگری و سرمایه گذاری دارد و تلاش می کنیم این توانمندی ها را شکوفا کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با الموتی های استان قزوین گفت: بسیاری از ظرفیت های استان مغفول مانده بخصوص گردشگری آن نیازمند کار و برنامه است تا بتوانیم استان قزوین را برای اقامت و مقصد گردشگری معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اضافه کرد: با همه گروهها و سلایق سیاسی ارتباط خواهم داشت زیرا مخالفین ما هم ممکن است حرفهای خوبی داشته باشند و باید با همه اقشار مردم هر سلیقه ارتباط داشته باشیم.
 
وی گفت: برای حل مشکل آب توجه ویژه‌ای شده و برای احیاء دشت قزوین ستادی را فعال کرده ایم و منتظر دیگران نمی مانیم و کار را شروع می کنیم.
 
زاهدی اظهارداشت: شاخص های خوبی در الموت وجود دارد و طبیعت الموت زیباست من معتقدم باید به گردشگری توجه کنیم و برای رونق آن برنامه داشته باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: من یک اصلاح طلب هستم اما از نظرات و پیشنهادات همه گروهها استفاده می کنم و اعتقاد دارم استان قزوین یک ایران کوچک است و همه شاخص هایی که در استانهای دیگر وجود دارد در قزوین وجود دارد و جایگاه صنعت، کشاورزی، گردشگری، سیاسی، فرهنگی و قومی شایسته ای دارد.

وی بیان کرد: آقای سیاهکلی از مدیران شایسته صدا و سیمای کشورند و در بخش فنی و راه اندازی شبکه خبر و شبکه های مجازی کارهای ماندگاری کرده اند.

لطف الله سیاهکلی رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی هم در این دیدار گفت: استاندار قزوین فردی لایق، شایسته، با تجربه و متدین است که مردم در آینده نامش را به نیکی یاد خواهند کرد.

سیاهکلی گفت: نمایندگان گروههای مختلف مردم الموت  درخواست هایشان را با ادبیاتی کوتاه و با ظرافت خاص بیان کردند و این ادبیات کوتاه نشانه و نمادی از بزرگی بزرگان منطقه الموت است.

سیاهکلی تصریح کرد:مهمترین مشکل ما کمبود بودجه استان است که برخی  استانها چندین برابر بودجه ما را دارند و استاندار محترم با توجه به جایگاهی که در دولت دارند می توانند بخوبی از بودجه استان دفاع کرده و آن را افزایش دهند.

معاون رئیس سازمان صدا و سیما یادآورشد: به جای شعار دادن امروز نیازمند کار و عمل هستیم و لازم است از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کنیم و متخصصان الموت توانایی دارند در صورت برون سپاری کارها مسئولیت بپذیرند و در کارها مشارکت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود

استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی برای حضوری در خور و شایسته استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف در این زمینه سخن گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست پایانی هماهنگی به جهت شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو 2024 که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، اظهار داشت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید؛ ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: اولین هدف شرکت در اکسپو 1403 استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

ایمانیه پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی 5 روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

استاندار فارس از لزوم بهره‌گیری الگو‌های حاضر در این نمایشگاه هم سخن گفت و در پایان بیان کرد: در بیان گزارشات نمایشگاه تمرکز بر اتفاقات 2 ساله اخیر استان و برنامه‌های پیش رو باشد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی