Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:18:46 GMT

2برابر شدن ذخایر سوخت برای اربعین امسال

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۵۳۱۲

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین از ۲ برابر شدن ذخایر سوخت و ظرفیت حمل‌ونقل برای اربعین امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نفیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دو برابر شدن ذخایر سوخت و حمل و نقل برای اربعین امسال، اظهار کرد: در همین راستا جایگاه های سوخت از ۱۱ به ۱۵ جایگاه برای امسال افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه کمبود سوخت در این ایام گزارش نشده است، افزود: در روز گذشته در مجموع از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه ۲۵۸ هزار زائر وارد کشور شده است.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین با اشاره به اینکه ۵۰ درصد ورود زائران از مرز مهران و مابقی از دو مرز جنوبی صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه دپوی خوبی از اتوبوس در هر سه مرز داریم.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۰ دستگاه اتوبوس در مرزهای سه گانه دپو شده اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰۰ دستگاه در مرز مهران، ۲۰۰ دستگاه در شلمچه و ۹۰ دستگاه در چذابه دپو شده تا در صورت نیاز استفاده شود.

نفیسی با تأکید براینکه هیچ کمبود و مشکلی در زمینه اتوبوس وجود ندارد، تصریح کرد: طی روز گذشته سه هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه های مرز به شهرهای مختلف اعزام شده اند.

به گفته نفیسی برای این ایام ۸۰ درصد ناوگان حمل و نقل بین شهری را به مرزها اعزام کرده ایم، ادامه داد: این میزان معادل ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری است.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور