Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - گل قدوس، با حفظ توپ 27 ثانیه‌ای ایران و ده پاس متوالی به ثمر رسید.

به گزارش وبسایت نود، گل دوم ایران به پاناما، حاصل برنامه‌ای بود که کی‌روش در این بازی آن‌را جست‌وجو می‌کرد. بازی با شاید ضعیف‌ترین تیم حاضر در جام‌جهانی و تمرین برای کارهای ترکیبی و تهاجمی. تیم ملی در این بازی بارها تیکی‌تاکا را در دستور کار قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاس‌های زیادی که باید سرانجام به موقعیت گل ختم می‌شد. ایران دو گل‌اش را هم در همان بیست دقیقه نخست زد. دقایقی که تیم ملی زیاد پاس می‌داد و هدف‌اش را از راه پاس‌کاری‌های متوالی جست‌وجو می‌کرد. ایران تا قبل از گلی که زد، چندین مرتبه تعداد پاس‌های متوالی‌اش دو رقمی شده بود و معمولا روی عددی بین ده تا دوازده متوقف می‌شد. تیم کی‌روش حتی در همان بیست دقیقه نخست در یک مرتبه تعداد پاس‌های پی‌درپی بازیکنانش به عدد چهارده هم رسید که در نهایت مهدی طارمی در کنار محوطه جریمه حریف توپ را لو داد. 

گل ایران هم حاصل باز کردن دفاع حریف بود. مرتضی پورعلی‌گنجی شروع کننده گل بود. مرتضی از میانه زمین در ابتدا یک و دو با عزت‌اللهی داشت. سپس این کار را با روزبه چشمی تمرین کرد. بعد از آن وریا غفوری، مهدی طارمی و احمد عبدالله‌زاده در گوشه زمین یک مثلث ساختند و توپ را از آن منطقه درآوردند. عبدالله‌زاده توپ را به قدوس پاس داد. سامان قدوس هم با یک و دو با کریم انصاری‌فرد، خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد. 

از پاس مرتضی پورعلی‌گنجی تا لحظه‌ای که توپ وارد دروازه پاناما شد، فقط 27 ثانیه طول کشید. در این 27 ثانیه ده پاس بین بازیکنان تیم ملی رد و بدل شد. با توجه به حرکت پا به توپی که قدوس از روی خط محوطه جریمه تا محوطه شش قدم برای شون نهایی داشت، و اینکه کل زمان گراف در 27 ثانیه شکل گرفته، مشخص است که سرعت پاس بازیکنان چقدر بالا بود. در این بین به‌غیر از مهدی طارمی، هیچ بازیکنی بیشتر از دو ضربه به توپ نزد. اکثر بازیکن‌ها پاسی تک ضرب می‌دادند و چند نفر هم تنها با یک کنترل توپ، سریعا توپ را پاس می‌دادند. شبه تیکی‌تاکایی که در نهایت یک گل را برای ایران به همراه داشت.  

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزر مواج می‌شود

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر از عصر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت مواج و متلاطم می‌شود.

براساس گزارش این مرکز بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در روز یکشنبه تا ۱۵ بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

همچنین بیشینه ارتفاع موج هم روز یکشنبه تا ۲.۵ متر بر ثانیه برآورد می‌شود.

خزر در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • ۶۰۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد دز رهاسازی می‌شود
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • وقتی در کمتر از یک ثانیه کارما به سراغت می‌آید! / فیلم
  • خزر مواج می‌شود
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!