Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندوآب با تاکید بر هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان، اظهار کرد: باید در مقابل دشمنان که هر روز به دنبال فتنه انگیزی و توطئه هستند بصیرت داشت و هوشیار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه میاندوآب با اشاره همایش عظیم اربعین حسینی، افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان این بود که این حماسه عظیم را کمرنگ جلوه دهد، ولی در این موضوع ناکام ماندند.

وی گفت: از این حماسه عظیم مردمی که میلیون‌ها نفر از کشور‌های مختلف دنیا در آن شرکت داشتند می‌توان در زمینه‌های مختلف بهره برداری کرد و باید مراقب بود تا دشمنان از آن بهره برداری نکنند.

حسن زاده با بیان اینکه عراق کشوری است که روزی آمریکا در آن پایگاه درست کرده بود و کشور ما را بمباران می‌کرد، تصریح کرد:، ولی امروز در عراق، پیاده روی اربعین انجام می‌گیرد وهمانطور که قبلا گفته شده، بار دیگر تکرار می‌کنم؛ بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و اگر ترامپ نیز خطا کند این بار ان شاالله پرچم اسلام را در سرزمین‌های اشغالی، تل آویو و حیفا برافراشته می‌کنیم.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: آمریکا به هر کشوری نفوذ کرده، آنجا را ما به دست گرفته ایم و اگر امروز از یمن به عربستان موشک شلیک می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها از حزب الله لبنان که درس گرفته از حزب الله ایران است، درس آموخته اند.

وی با اشاره به اینکه امروز پوتین در مقابل مقام معظم رهبری تعظیم کرده و به درایت و هوشمندی ایشان اعتراف می‌کند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری توصیه کردند که دلار از معاملات بین المللی حذف شود، چرا که این موضوع سبب نابودی و حذف آمریکا می‌شود.

حسن زاده با اشاره به روزجهانی علم و اهمیت علم آموزی، اظهار کرد: اگر علم در اختیار انسان‌های پارسا و باتقوا باشد می‌توان به مردم و جامعه خدمت کرد و اگر در دست انسان‌های بی تقوا باشد، با آن بمب اتم ساخته و جنایت می‌کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: اگر بخواهیم آینده کشور توام با پیشرفت و توسعه و تعالی باشد، باید قدرت علمی خود را بالا برده و به حداقل‌ها اکتفا نکنیم و این را در نظر داشته باشیم که قدرت علمی به تعداد مقالات و پژوهش هاست نه تعداد دانشجویان و اساتید و دانشگاهها.

وی به روز جهانی دیابت نیز اشاره کرد و با تاکید بر ورزش و تحرک، گفت: متاسفانه بیماری در جامعه ما زیاد شده است و مهم‌ترین دلیل آن نیز آن است که تحرک و ورزش کم شده و مزاج‌ها عوض شده است.

حسن زاده هم چنین بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی تاکید و تصریح کرد: هم چنین باید سنت حسنه وقف را در جامعه رواج داده و از آنچه که دوست داریم وقف کنیم.

انتهای پیام//ن.م

باید رشد و قدرت علمی کشور را بالا رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند

آفتاب‌‌نیوز :

 «پیشتر در طول جنگ [کنونی علیه غزه]سران نظامی و سیاسی اسرائیل ادعا کردند که سران اعراب میانه‌رو از اسرائیل خواستند، حماس را برای همیشه نابود کند». این، ادعایی است که روزنامه اسرائیلی معاریو امروز شنبه مطرح کرده است. 

مقصود از اصطلاح میانه‌رو، آن دسته از دولت‌های عربی است که یا با رژیم اسرائیل توافق صلح دارند یا اخیرا با این رژیم روابطشان را عادی‌سازی کردند یا تمایل دارند، بزودی عادی‌سازی کنند.

در ادامه ادعای معاریو آمده «درست است، آن‌ها [سران اعراب میانه‌رو]، از اینکه حماس نابود شود، خیلی خوشحال خواهند بود، اگر چنین چیزی طی چند هفته اندک و با کمترین تلفات در میان غیرنظامی‌ها ممکن شود. اما روشن است که اکنون چنین چیزی محال است و طولانی شدن مدت جنگ به سود کشور‌های عربی میانه‌رو بخصوص عربستان سعودی نیست».

این روزنامه اسرائیلی در ادامه ایده نابود شدن کامل حماس از دید عربستان سعودی را در برهه کنونی محال می‌داند و می‌نویسد «ایده نابود شدن حماس برای همیشه، از نظر سعودی‌ها، اکنون توهم به نظر می‌رسد... تمرکز عربستان اکنون بر توافق عادی‌سازی [با اسرائیل]از طریق شراکت با آمریکاست».

نوامبر گذشته (یک ماه و اندی بعد از شروع جنگ) نیز نشریه اکونومیست در گزارشی نوشته بود، بسیاری از کشور‌های عربی خلیج فارس، تمایل دارند که اسرائیل کار حماس را تمام کند، چون می‌ترسند که این رویداد به شعله‌ور شدن وضعیت در کشورهایشان منجر شود. در این گزارش اشاره شده بود که این کشورها، آرزوی تمام شدن چیزی را دارند که به محور مقاومت ایران معروف است، اما در عین حال میترسند که زبانه‌های آتش، دامن آنان را بگیرد.

علاوه بر این، موسی ابومرزوق از سران حماس، ۲۹ ماه اکتبر گذشته (کمتر از یک ماه از آغاز جنگ) در گفتگو با شبکه الجزیره فاش کرد، خیلی از «خارجی ها» به او گفته‌اند، برخی عناصر در تشکیلات خودگردان فلسطین و برخی کشور‌های عربی از به شکل محرمانه از غرب خواسته‌اند، حماس را نابود کند. او اشاره کرد که خیلی از گلوله‌هایی که اکنون [آن زمان اوایل جنگ]، غزه با آن بمباران می‌شود، از کشور‌های عربی آمده و منبع خیلی از کمک‌ها به تشکیلات خودگردان برای مقابل با مقاومت فلسطین، کشور‌های عربی است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند