Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیماییاربعین، تاکید کردند: راهپیمایی اربعین حسینی قدرت نمایی میلیون ها انسان دلداده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه چابهار اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که شعار رزمندگان ما که رسیدن به کربلای معلی بود به ثمر نشسته و ما به راه کربلا رسیده ایم و ان شاءالله از همین راه به قدس خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چابهار ادامه داد: استکبار و در راس آن‌ها آمریکایی ها می خواهند همه چیز را در اختیار خود داشته باشند تا از این راه به ملت ها تسلط داشته باشند از همین رو ایران باید با فراگیری علم به قدرت های بی شمار برسد، تا جنایت کاران دنیا را محدود کند.

وی ادامه داد: امروز دولت آل سعود در خاورمیانه جنگ و خونریزی راه انداخته و ایران برای مبارزه با تروریسم توانسته دستاوردهای بی شماری به دست آورد و این آن‌ها را آزار می‌دهد.

موسوی گفت: امروز دولت آل سعود آرامش را از منطقه گرفته است اما خوشبختانه زندانی شدن شاهزادگان آن‌ها را به خودشان مشغول کرده تا خاورمیانه نفس راحتی از فتنه هایشان بکشد و در کشورهای اسلامی صلح برقرار شود.

راهپیمایی اربعین حسینی قدرت نمایی میلیون ها انسان دلداده بود

حجت‌الاسلام مجتبی بامری در خطبه‌های نماز جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص پیاده روی اربعین اظهار داشت: زیارت مرقد امام حسین (ع) و دلدادگی به این وجود نورانی دارای فضیلت های بزرگی است که خداوند متعال به افرادی که توجه به این دلداگی دارند توجه بسیار زیادی دارد.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: شکوه و هیبتی که در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و کربلا ایجاد شده است لرزه به اندام تمامی دشمنان اسلام انداخته است.

وی ادامه داد: قطعا حضور میلیون‌ها انسان در این برهه از زمان در شهر کربلا که مرقد مطهر امام حسین (ع) در آن وجود دارد موجب جلب نظر همه عالم به این شهر شده و می‌تواند خنثی کننده تمامی توطئه های دشمنان باشد.

حجت الاسلام بامری گفت: شور و شکوهی که در کربلای حسینی ایجاد شد قطعا نقشه های افرادی را که افراط را برای ایجاد انشقاق میان ملت‌ها و خشن جلوه دادن اسلامی که دارای لطافت، طهارت و زیبایی است طراحی کرده اند، نقش بر آب می‌کند.

وی گفت: خوشبختانه این روزها راهپیمایی اربعین حسینی که قدرت نمایی میلیون ها انسان دلداده است روز به روز با افراد بیشتری برگزار می‌شود و توطئه افرادی را که درصدد جداسازی مسلمانان از اهل بیت هستند، خنثی می کند.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: دولت عربستان و دیگر کشورهایی که نوکری آمریکا را می کنند، با ایجاد گروه هایی قصد ایجاد رعب و وحشت میان مسلمانان را داشتند که اراده خداوند و افرادی که در مسیر خدا گام برداشته اند، موجب نابودی و ناامیدی توطئه گران شده است.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی به توطئه گران فهماند که هر چه توطئه انجام دهند، اراده ملت قوی تر خواهد شد و با قدرت هر چه بیشتر در میادین حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: از همین رو عصبانیت، دستپاچگی، نگرانی و رعشه افتادن در وجود دشمنان که در رفتارهای اخیر آنان مشاهده شده نمایانگر تزلزل بنیان توطئه گران و نشانگر قدرت‌نمایی و جبلان محور مقاومت است.

راه بقیع هم به لطف خداوند به زودی باز خواهد شد

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: عربستان سعودی با همکاری آمریکا و اسراییل مثلث عبری، عربی و غربی را تشکیل داده که منشاء تمام مشکلات، درگیری ها و اختلافات منطقه و جهان اسلام است.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خسارت بزرگ برای یک ملت بی بهره ماندن از کتاب است و باید فرهنگ کتاب خوانی در جامعه با تبلیغات صحیح و از طریق مساجد و رسانه ها رواج پیدا کند و خانواده ها باید در سبد مخارج خود جایی برای این موضوع در نظر بگیرند تا فرهنگ کتابخوانی رونق بیشتری پیدا کند.

وی ادامه داد: لزوم خرید کتاب برای همه افراد جامعه باید یک دغدغه باشد و وظیفه دولت تبلیغ فرهنگ کتابخوانی است و همچنین در زمینه موقوفات هم می توان با اهدا کتاب به مساجد و حوزه های علمیه، هم به کتابخوانی و هم به ترویج فرهنگ وقف کمک کرد.

حجت الاسلام ابطحی وقف را یک حسنه جاری بیان کرد و افزود: همه مردم اعم از ثروتمند و فقیر می توانند یک واقف باشند و برای وقف در جامعه نیاز به ثروت و هزینه زیادی نیست و می توان با اهدا یک کتاب هم کار وقف را انجام داد اما باید در مناطق محروم مثل سیستان و بلوچستان به این مسئله توجه خاصی شود تا علاوه بر محرومیت زدایی، فرهنگ وقف هم رواج پیدا کند.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سرکوب طرح جدایی کردستان عراق و نابودی داعش گفت: طرح اقلیم کردستان عراق که با حمایت غربی ها شکل گرفت به لطف خداوند منتفی شد و گروهک تروریستی داعش هم این روزها نفس های آخر خود را می کشد.

وی اظهار داشت: عربستان سعودی با همکاری آمریکا و اسراییل مثلث عبری، عربی و غربی را تشکیل داده که منشاء تمام مشکلات، درگیری ها و اختلافات منطقه و جهان اسلام است .

حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: استعفا نخست وزیر لبنان به بهانه مداخله حزب الله در امورات کشور دیکته عربستان سعودی بود تا نمایش جدیدی در منطقه برای ضربه زدن به حزب الله لبنان و ایران به راه بیندازند، اما آن‌ها باید مطمئن باشند این استعفا سنگی نیست که دریاچه خاورمیانه را بهم بریزد.

امام جمعه ایرانشهر گفت: هدف دولت عربستان از این اقدام به آشوب کشاندن کشور لبنان است اما غافل از اینکه در درون کشور خود به دلیل بی توجهی پادشاهش نسبت به سایر شاهزاده های عربی اختلاف و درگیری وجودادرد که ان شاء الله موجب نابودی آل سعود می شود.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که با نابودی صدام اربعین حسینی رونق پیدا کرد و جهانی شد به زودی شاهد نابودی رژیم سعودی و باز شدن راه بقیع هستیم.

انتهای پیام/

R7843/P1336/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ

سونگ هه کیو، بازیگر مطرح کره‌ای است که بیشتر ما او را با ایفای نقش ماندگارش در سریال «نسل خورشید» به یاد داریم. این بازیگر که مدتی است دنیای مدلینگ را جدی‌تر از بازیگری دنبال می‌کند، بارها با استایل‌های کت و شلواری و جذابش رخ نموده‌است.

در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت و شلوارهای جذاب سونگ هه کیو که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بر تن او نشسته‌اند و با مدل کفش‌های متفاوتی نیز ست شده‌اند.

منبع:‌ وب سایت چی بپوشم

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳