Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@20:48:43 GMT

تهران بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۶۱۰۳

احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سامانه بارشی در حال عبور از نوار شمالی کشور است، از این رو امروز ( ۱۹ آبان) شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر و دامنه‌های غربی البرز شاهد ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد هستند.

وی با بیان اینکه از بعد ازظهر امروز به‌تدریج با عبور این موج، مناطق شمال غرب کشور به‌طور موقت کاهش ابرناکی دارند، گفت: از فردا با ورود موج دیگری از غرب و جنوب غرب کشور، ابتدا در نیمه غربی و به‌تدریج در بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه این سامانه روز یکشنبه با شدت کمتر در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود، گفت: از فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر ابتدا سواحل شمالی کشور و بتدریج در روز یکشنبه دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش برف خواهند داشت که شدت بارش اواخر فردا در استان گیلان و روز یکشنبه در استان‌های مازندران و گلستان خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

وظیفه در ادامه اظهار کرد: روز یکشنبه نیز خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری و همراه با غبارصبحگاهی، در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد، در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه نیمه ابری با بارش پراکنده و وزش باد، گاهی وزش بادشدید و بتدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.
آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 847625 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي کشاورزی

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها