Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سی ان ان، کیتس شیلر Keith Schiller -- محافظ شخصی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا -- در جلسه کنگره درباره اتهامات غیراخلاقی علیه او توضیح داد.

بر این اساس، محافظ شخصی و فرد امین برای رئیس جمهور آمریکا در جلسه محرمانه استماع کنگره حاضر شد. شیلر در این جلسه در پاسخ به پرسش‌های اعضای کنگره گفت در جلسه ملاقات تجاری در سال 2013 و پس از برگزاری مراسم انتخاب ملکه زیبایی سال، یکی از شرکت کنندگان روس در این جلسه، پیشنهاد کرد پنج زن را به اتاق ترامپ در هتلش در مسکو بفرستد!

کیتس شیلر سالها محرم و محافظ شخصی ترامپ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2013، ترامپ در جایگاه بازرگان آمریکایی به روسیه سفر کرده بود. در جلسه استماع کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که پشت درهای بسته و محرمانه برگزار شد، از شیلر درباره اتهاماتی مبنی بر رفتارهای غیراخلاقی ترامپ مورد سوال قرار گرفت.

پیش‌تر کریستوفر استیل Christopher Steele. مامور اطلاعاتی انگلیس پرونده ای در این زمینه تشکیل داده است.

با این وجود، ترامپ همواره اتهامات وارده را رد کرده است. در جلسه اخیر نیز از شیلر در این باره پرسیده شد و او گفت یک فرد روس که هویت او اعلام نشده است، پیشنهاد فرستادن پنج زن را به اتاق شخصی ترامپ در هتل وی در مسکو مطرح کرده بود؛ اما این پیشنهاد رد شده بود. شیلر در جلسه استماع گفت پیشنهاد مذکور را به صورت یک پیشنهاد مسخره تلقی کرده و آن را رد کرده است. به گفته شیلر، به هنگام رفتن ترامپ به اتاقش برای استراحت، او پیشنهاد مذکور را به خود ترامپ نیز منتقل کرده بود که ترامپ در واکنش خندیده بود. شیلر گفت چند دقیقه پس از رفتن ترامپ به اتاقش، پشت در اتاق او مانده بود و سپس رفته بود تا بخوابد و درنتیجه او نمی تواند درباره بقیه ساعتهای آن شب حرفی بزند.

شیلر از سال 1999 برای ترامپ کار می کرد و در سپتامبر سال گذشته پس از 17 سال کار برای ترامپ از او جدا شد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری

آفتاب‌‌نیوز :

خبرآنلاین نوشت: عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، خاطراتی از روز‌های حضور مهدی نصیری در این روزنامه را روایت کرده است.

او می‌گوید: «به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید، اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که راه برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر.»

به نصیری گفتم حرف‌های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین گفت: «در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کار‌های هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

دیگر خبرها

  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا