Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@03:09:08 GMT

قطع واردات بنزین از اسفند ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۴۹۹۶

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه بالای ۱۰ میلیون لیتر بنزین تحویل می‌دهد که به زودی به ۱۲ میلیون لیتر خواهد رسید و از اول اسفند واردات قطع خواهد شد.

به گزارش صدای ایران، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش، موسوی‌خواه در نشستی با اعضای هیئت مدیره ستاد و مدیران مناطق که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: با توجه به اینکه صادرات نفت‌گاز از مهر ماه قطع شده، تمام تولید کشور یعنی روزانه بالغ بر 20 میلیون لیتر برای ذخیره سازی به ویژه در بخش نیروگاه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی‌خواه به نیروگاه مهم و پرمصرف کشور اشاره کرد و گفت: ظرفیت این نیروگاه ها که در آذربایجان غربی، گیلان، مازندارن و گلستان واقع شده است در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز نیز با تمهیدات و هماهنگی های لازم با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش در دست اقدام است، افزود: در حال حاضر پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه بالای 10 میلیون لیتر بنزین تحویل می‌دهد که به زودی به 12 میلیون لیتر خواهد رسید که از اول اسفند واردات قطع خواهد شد و به یک موجودی مطلوب خواهیم رسید.

این مقام مسوول در ادامه وضعیت گاز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید است امسال نیز با کنترل‌های مستمر این مهم را همچون سال های گذشته بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

وی به اجرای طرح جدیدی برای عرضه نفت سفید برای حذف کالا برگ اشاره و تصریح کرد : با اجرای این طرح که به صورت پایلوت از آبان ماه امسال در قم اجرایی شده، کالابرگ حذف خواهد شد و سفارش نفت سفید از طریق شبکه بانکی و در تمام فروشندگی‌ها با استفاده از کد پستی و کد ملی انجام خواهد شد.

موسوی‌خواه اعلام کرد : پس از دریافت نتایج، این طرح در دیگر مناطق کشور نیز اجرایی خواهد شد و تا اخر سال حذف کالا برگ را در دستور کار خواهیم داشت.

وی در پایان به اجرای اتصال بارنامه برخط اشاره و تصریح کرد : این طرح در 12 منطقه به صورت پایلوت اجرایی شده و به زودی در تمام کشور انجام خواهد شد که تاثیر بسزای در بخش حمل نقل ایفا خواهد کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو

دریافت 940 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که پس‌از خروج قطار مملو از بنزین و پروپان از ریل بین ایالت‌های آریزونا و نیومکزیکو آتش‌سوزیِ مهیبی رخ داد.

کد خبر 847481 منبع: فارس برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم ایالات متحده آمریکا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • (ویدئو) آتش‌سوزی قطار حمل بنزین در آمریکا
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • ببینید | آتش به قطار بنزین
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند