Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@23:51:36 GMT

مهابادي: جادوگري در داستان‌ها وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۸۷۷۳

مهابادي: جادوگري در داستان‌ها وجود دارد

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم برق جديد شيراز مي گويد که بحث جادوگري بيشتر در کتاب ها و داستان ها مطرح است و نه در دنياي فوتبال.
داود مهابادي سرمربي تيم برق جديد شيراز در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پيروزي برابر مس رفسنجان در خانه اين تيم گفت: ما در اين بازي يک هيچ عقب افتاديم. بازي در رفسنجان به دليل شرايط چمن مصنوعي اي که دارد، خيلي سخت است و البته تيم مس هم بسيار خوب و پرمهره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تا 10 دقيقه اول پرسينگ را انجام مي داديم ولي اولين توپي که به سمت دروازه ما آمد، به گل تبديل شد، با تمام اين مسائل گل تساوي را زديم و تا پايان نيمه اول هم در مجموع نمايش بهتري داشتيم. در نيمه دوم يک تعويض اجباري داشتيم و بازيکني را به زمين فرستاديم که او هم مدت زيادي بود که به دليل مصدوميت بازي نکرده بود ولي موفق شديم طبق برنامه در 15 دقيقه اول نيمه دوم گل بزنيم. بعد از گل دوم ما تيم مس فشار آورد و ما سيستم قلب دفاع را تغيير داديم تا از سه امتيازي که به دست آورده بوديم دفاع کنيم. ضمن اينکه فکر مي کنم مس رفسنجان تا حالا در خانه نباخته بود و به نظرم در ادامه فصل حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.
مهابادي که در ابتداي اين فصل هدايت برق جديد شيراز را که از ليگ دو به ليگ يک راه يافته بود، پذيرفت در مورد اينکه چگونه توانسته با اين تيم به نتايج خوبي در مدت کوتاهي دست يابد، عنوان کرد: ما 4، 5 بازيکن اصلي در تيم فصل قبل در تيم داشتيم و چند هم شاگردهاي خود من بودند. با چند بازيکن قديمي خودم هم که در تيم هاي قبلي کار کرده بودم، معرفتي توافق کرديم و فکر مي کنم چون بسياري از آنها نحوه کار کردن من را مي دانستند، کار براي ما راحت تر شد. ضمن اينکه زوج سازي هاي خوبي هم در تيم ما صورت گرفت .
وي ادامه مي دهد: آنهايي که از درون تيم ما اطلاع ندارند و بچه ها را تکي نگاه مي کنند، نمي گويند که مدعي هستيم ولي بچه ها در قالب تيم وظايفي که به آنها داده مي شود را به خوبي اجرا مي کنند. وقتي بازيکنان مي بينند که مثلا 15 هوادار براي ديدن آنها از شيراز به سيرجان آمده اند، احساس مسئوليت بيشتري پيدا مي کنند و بر ما واجب مي شود که به خاطر هوادارن هم که شده تمام تلاشمان را بکنيم. اميدوارم مسئولان استان که مي توانند کمک کنند، ما را تنها نگذارند. تا حالا هم ما مشکلات بسياري داشتيم و براي ادامه دادن به کمک مسئولان نياز داريم. بازيکنان ما هم زن و بچه دارند و واقعا سخت است که با اين شرايط فوتبال بازي کرد.
سرمربي سابق آلومينيوم اراک در مورد نتايج خوب اين تيم در خانه که از 6 مسابقه 5 پيروزي و يک تساوي را کسب کرده، اضافه مي کند: بچه هاي ما تمام تلاششان را مي کنند، البته ما غير از چند بازي ابتدايي فصل در بقيه بازي ها خوب بوديم.
مهابادي در مورد اينکه تيمش را مدعي صعود به ليگ برتر مي داند يا خير، افزود: نه ما تيم را بستيم که در ليگ بمانيم و طي برنامه اي که با آقاي بردبار مديرعامل باشگاه داشتيم، قرار بود تا پايان نيم فصل اول 24 امتياز بگيريم ، تا در نيم فصل دوم به مشکل برنخوريم، اما حالا در پايان هفته دوازدهم ما 24 امتيازي هستيم. انتظارات مردم از تيم ما بالا رفته ولي امکانات ما همخواني ندارد و فکر مي کنم هنوز پتانسيل لازم را نداريم.
مهابادي که يک بار هم با گهر درود موفق به ليگ برتري کردن يک تيم شده است، در مورد اينکه با اين وضعيت بازهم شاهد مشکلات يک تيم تازه صعود کرده به دليل مشکلات مالي خواهيم بود، تصريح کرد: گهر هيچ چيزي نداشت ولي اينجا قطعا يک راهکار پيدا مي شود.
سرمربي تيم برق جديد شيراز در مورد اينکه چه تفاوتي ميان اين تيم و برق شيراز وجود دارد، گفت: برق شيراز سال گذشته به ليگ استاني سقوط کرد. همينجا از شاغلام پيرواني تشگر مي کنم که حرف خيلي قشنگي زدند. غلام پيرواني گفت که به عنوان تيم کار ندارم و چون اين تيم براي شيراز است ، من هم دوستش دارم و از آن حمايت مي کنم. من بابت اين ديدگاه از ايشان تشکر مي کنم. خدا را شکر در چند بازي اخير هم بين 4 تا 5 هزار تماشاگر داشتيم و اين نشان مي دهد که بين تيم و مردم پيوند ايجاد شده است.
سرمربي تيم آلومينيوم اراک در پايان در مورد بحث روز فوتبال دسته يک يعني جادوگري در فوتبال و اينکه آيا خودش تا حالا موردي ديده، خاطرنشان کرد: من واقعا نديدم و از ديگران در اين مورد شنيده ام. ضمن اينکه معلوم نيست راست مي گويند يا دروغ. مگر جادوگري در فوتبال تاثير دارد؟ من که تا حالا نديدم کسي با اين داستان نتيجه بگيرد. بهترين تيم ها آنهايي هستند که بيشتر تلاش و کار مي کنند و روي مباحث تاکتيکي و جسماني زمان و انرژي مي گذارند. فکر مي کنم جادوگري به درد داستان هاي ژول ورن مي خورد و در فوتبال بايد تمرين کني و تاکتيک داشته باشي.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!

علی عدنان طی توافقی از مس رفسنجان جدا شد.

طرفداری | علی عدنان از مس رفسنجان جدا شد.

داستان‌های ستاره عراقی مس رفسنجان بالاخره تمام شد. علی عدنان ابتدای لیگ بیست‌وسوم به مس رفسنجان پیوست و در چند بازی به خاطر برخی مشکلات حضور ندات.

بازیکن سابق آتالانتا تصمیم گرفت درنهایت اکنون از مس رفسنجان طی یک توافق دو طرفه جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو