Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته 163 میلیارد تومان کلیه هزینه های درمانی بیمه سلامت در سطح این استان بوده است.

یدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بیمه سلامت به ازای هر بیمار خاص در این استان سالانه 6 میلیون تومان هزینه می کند. 1024 بیمار خاص در سطح این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیماران خاص را شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام.اس، دیالیز و پیوند کلیه عنوان و بیان کرد: این بیماران کلیه خدمات مورد نیاز و مرتبط با بیماری خود را رایگان دریافت می کنند .

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 524هزار بیمه شده در سطح این استان داریم که دفترچه بیمه سلامت دارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 343هزار نفر روستایی، 98هزار نفر کارمندی، 34هزار نفر سایر اقشار (مدد جویان بهزیستی، جانبازان، خانواده شهدا و طلاب حوزه علمیه) است .

حسینی تصریح کرد: علاوه بر این تعداد در سال 93کسانی که فاقد پوشش بیمه بودند، 48 هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه همگانی سلامت قرار گرفتند که خدمات در بخش دولتی و خصوصی در یافت می کنند .

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ماهانه در سطح استان 14میلیارد تومان هزینه در سطح یک و دو درمانی از سوی این بیمه صورت می گیرد .بیمه سلامت با 365 موسسه در مانی خصوصی و دولتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد طرف قرار داد است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد