Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:طبق توافق میان مرکز رسیدگی به امورمساجد و کمیته امداد ، هئیت امنای جدید برای مسجد جامع نور ولایت تشکیل می شود.

حجت الاسلام احمد بصیری در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان در رابطه با پیگیری های مرکز رسیدگی به امور مساجد در مورد وضعیت مسجد جامع نور ولایت گفت: طبق هماهنگی ها و توافقات صورت گرفته، قرار است، جلسه ای میان مرکز رسیدگی به امور مساجد و  کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شود و هئیت امنای جدیدی برای این مسجد تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد:مرکز رسیدگی به امور مساجد وضعیت این مسجد را تا دستیابی به نتیجه رضایت بخش پیگیری خواهد کرد، تا درهای این مسجد گشایش یابد.

 

بصیری همچنین گفت: با توجه به فعالیت های گسترده مسجد جامع نور ولایت در منطقه سوهانک و علی رغم اینکه این مسجد از مساجد بسیار فعال در این منطقه است و با استقبال گسترده مردم منطقه روبرو است، به همین جهت لازم دیدیم که به صورت مردمی در این منطقه فعالیت داشته باشد.

 

اخیرا درهای مسجد جامع نور ولایت توسط کمیته امداد بسته و به هم جوش داده شده است که بعد از این اتفاق، نمازگزاران این مسجد ناگریز شدند که رو به روی در آن با پهن کردن موکت، نماز جماعت را برگزار کنند.

 

 ۱۸ آبان‌ماه، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) با حضور عموم عزاداران و علاقه مندان و نمازگزاران مقابل درب‌های بسته مسجد جامع نور ولایت منطقه سوهانک برگزار شد.

 

یادآور می‌شود؛مسجد جامع نور ولایت  در زمان سرپرستی پرویز فتاح، رییس کمیته امداد، به بهره ‌برداری رسید، اما بعد از رفتن کمیته امداد از منطقه سوهانک، تصمیم گرفته شد، ملک کمیته و مسجد با هم فروخته شود. این مسجد در جوار ساختمان سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) در سوهانک واقع شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود