Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – روزنامه اماراتی الاتحاد روز پنجشنبه نوشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ای مخفیانه درخواست امارات متحده عربی برای بازی تیم های فوتبال باشگاهی این کشور در فصل جدید جام باشگاه های آسیا (2018) در مقابل تیم های قطری و ایرانی در زمین بی طرف را مورد بررسی قرار می دهد.

به نوشته روزنامه الاتحاد، انتظار می رود این نشست با حضور مسئولان کمیته برگزاری مسابقات قاره آسیا به ریاست سعود المهندی، عبدالله ناصر الجنیبی معاون رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس کمیته لیگ حرفه ای کنفدراسیون و همچنین احمد الخمیس نماینده فدراسیون فوتبال عربستان در این کمیته در کوالالامپور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، این امکان وجود دارد که بازی تیم های فوتبال باشگاهی امارات و عربستان در زمین بی طرف برگزار شود.
عربستان سعودی و امارات متحده عربی پیشنهاد دادند تا بازی های فوتبال باشگاهی این دو کشور به جای قطر و ایران در اردن یا عمان برگزار شود.
روزنامه الاتحاد نوشته است: پیشنهادات این کمیته برای بررسی به نشست رسمی 24 نوامبر( 3 آذر) کمیته برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در توکیو ارسال و سپس به دفتر اجرایی آن و در صورت موافقت اواخر ماه نوامبر در نشست بعدی که پیش بینی می شود در تایلند برگزار شود اعلام خواهد شد.
در رقابت های فصل 2017 جام باشگاه های آسیا با درخواست عربستان سعودی از کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت های تیم های باشگاهی این کشور مقابل تیم های ایرانی در زمین ایران برگزار نشد.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج