Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران گفت: شهرستان بهارستان به ۷۰ مدرسه جدید برای رهایی از دو‌شیفت بودن مدارس نیاز دارد.

مجید پیروزان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به افتتاح مدرسه کمیساریای پناهندگان در بهارستان اظهار داشت: این مدرسه که با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان و خیّرین ساخته شده در حال حاضر در 2 شیفت در مقطع متوسطه اول و دوم برای 700 دانش‌آموز دختر ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با ساخت مدرسه کمیساریای عالی پناهندگان از سرانه 35 نفری دانش‌آموزان که در سطح شهرستان بهارستان داریم تقریبا 1 تا 2 دانش‌آموز از هرکلاس کم می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وجود یک میلیون دانش‌آموز در سطح استان تهران تصریح کرد: برای کل استان نیاز است که 1000مدرسه جدید ساخته شود تا سرانه‌های آموزشی تکمیل شود.

پیروزان درپاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مشکلات سرانه‌های آموزشی استان تهران درچه بازه زمانی و باچه میزان هزینه‌ای حل می‌شود خاطرنشان کرد: برای تکمیل سرانه‌های آموزشی دراستان تهران به حدود 1000 میلیاردتومان اعتبار نیاز است که پیش‌بینی می‌کنیم با مشارکت خیّرین، کمک‌های دولت و بودجه هایی که برای مدرسه‌سازی اختصاص داده می شود در 5 سال آینده مشکل کمبود مدارس را حل کنیم.

وی در مورد مشکلات کمبود سرانه‌های آموزشی و دو شیفته بودن مدارس در بهارستان تصریح کرد: بهارستان یکی پرتراکم ترین شهرستان‌های استان است و برای اینکه در این شهرستان از دوشیفته بودن مدارس جلوگیری کنیم باید 70مدرسه جدید ساخته شود.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • ببینید | تغییر شیفت خیابانی
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد