Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:07:57 GMT

36 طرح در بخش آب و فاضلاب گچساران دردست اجراست

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۴۴۳۰

36 طرح در بخش آب و فاضلاب گچساران دردست اجراست

گچساران - ایرنا - رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: 36 طرح در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بیش از 206میلیارد و 70 میلیون ریال اعتبار در مناطق مختلف این شهر در دست اجراست.

سید بهنام پاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 27 طرح در بخش فاضلاب با اعتباری بیش از 122 میلیارد و 942 میلیون ریال در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه تکمیل خط انتقال و اجرای شبکه فاضلاب با پیشرفت فیزیکی 13 تا 99 درصد در دست اجراست.
پاد با بیان اینکه فاضلاب دوگنبدان یکی از طرح‌های مهم اجرا شده دولت یازدهم در این شهرستان است گفت: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر دوگنبدان در سال 81 آغاز شد اما تا سال 86 به دلیل کمبود اعتبار راکد بود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: این طرح تا سال 93 تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم اکنون فاز اول و دوم این طرح تکمیل شده است.
وی بیان کرد: بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز اول تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان هزینه شده است.
پاد میزان اعتبار سرمایه گذاری شده در فاز دوم این طرح را 130 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت: با بهره برداری کامل از این طرح 110 هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان از خدمات سیستم بهداشتی فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: 9 طرح عمرانی در حوزه آب با اعتباری بیش از 83میلیاردو 128 میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.
پاد ابراز کرد: اصلاح و توسعه بخشی از فاضلاب دوگنبدان با 11 میلیاردو 924 میلیون ریال اعتبار، اجرای شیب بندی مخزن 2 هزار متر مکعبی و دیوار کشی اطراف ایستگاه امامزاده جعفر با اعتبار یک میلیاردو 987 میلیون ریال و اصلاح خط انتقال ایستگاه امامزاده جعفر از مهمترین طرح های در دست اجرای این اداره در بخش آب است.
وی تصریح کرد: اجرای بخشی از لوله گذاری شبکه آب دوگنبدان با اعتبار10 میلیاردو 605 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.
وی عنوان کرد: بیش از 651 میلیارد و 884 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید در حوزه آب و فاضلاب این شهرستان هزینه انجام شده است.
پاد اظهار کرد: این میزان اعتبار در زمینه رینگ مخازن، اصلاح آب‌رسانی خطوط اصلی آب‌رسانی، تعمیرات و بازسازی و بخش فاضلاب دوگنبدان هزینه شد.
پاد بیان کرد: 130 میلیارد ریال از این میزان اعتبارات در بخش فاضلاب و 259 میلیارد و 234 میلیون ریال در زمینه تصفیه خانه فاضلاب و 100 میلیارد ریال در طرح رینگ مخازن هزینه شد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

علی یوسف‌زاده گفت: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.

او با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.

یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.

او هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر