Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@00:21:16 GMT

نیروهای مسلح باید در مسیر نو شدن حرکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۴۹۱۵

نیروهای مسلح باید در مسیر نو شدن حرکت کنند

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده جدید ارتش با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا تاکید کرده‌اندکه ارتش باید نو شود، گفت:‌ این یعنی باید به علم و دانش و تجهیزات روز مجهز شویم و نیروهای مسلح در مسیر نو شدن حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده جدید ارتش در حاشیه در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع خبرنگاران گفت: ما در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم و باید اطلاعات کافی از تحولات جهان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش باید از تمامی تحولات جهان و به ویژه تحولات منطقه که استکبار جهانی آن را ایجاد کرده است؛ باخبر و آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدیدی که تمامیت ارزی کشور را تهدید می کند داشته باشد و به آن پاسخ دهد.

 

وی با اشاره به اینکه ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی محور اصلی کار ماست تا هیچ دشمنی حتی فکر تعرض به خود راه ندهد، گفت: نمی‌توان با علم گذشته آماده شد. ما باید به دانش و علم فعلی به آینده جهان مجهز شویم تا در برابر تهدیدات آینده آماده باشیم.

 

سیاری با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا تاکید کرده‌اندکه ارتش باید نو شود، گفت:‌ این یعنی باید به علم و دانش و تجهیزات روز مجهز شویم و نیروهای مسلح در مسیر نو شدن حرکت کنند و علاوه بر بررسی و مقابله با تهدیدات نو باید زیرساخت‌های اساسی در ارتش ایجاد شود.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

سرلشگر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های جهادی و تلاش‌های ارزشمند وی در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، به نمایندگی از سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با اهدای لوح از تلاش‌های مجدانه و جهادی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن به‌ویژه اقدام‌های انجام‌شده در مصون‌سازی زیرساخت‌ها و تداوم کارکرد ضروری و ارائه خدمات در حوزه  گاز به هموطنان قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند