Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:17:44 GMT

85 درصد از درآمدهای مالیاتی زنجان محقق شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۰۵۸۷

85 درصد از درآمدهای مالیاتی زنجان محقق شده است

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 85 درصد از میزان درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده برای این استان تا 15 آبان امسال محقق شده است.

میرحیدر رضوی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به اقدامات انجام شده در جهت رونق اقتصادی در این استان اشاره کرد و افزود: اقدامات زیادی در قالب طرح رونق اقتصادی در استان زنجان انجام گرفته است که در راستای اجرای این طرح، در سال 95 اداره کل امور مالیاتی استان، 2 هزار و 660 میلیارد ریال از بدهی معوق واحدهای تولیدی این استان به امور مالیاتی تقسیط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: در همین زمینه این اداره کل اقدام به بخشش 350 میلیاردر یال از جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی کرده است.
رضوی اظهار کرد: مطالبات این اداره کل از تمامی منابع مالیاتی سه هزار میلیارد ریال است که امید می رود با همکاری مودیان بتوان این مبلغ را دریافت کرد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به همکاری این اداره کل با سایر دستگاه های دولتی اشاره و خاطر نشان کرد: در هفت ماه سال 96 مبلغ 660 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است که نتایج مثبت آن را در زیباسازی و ساخت بوستان ها و معابر شهری در سطح استان و شهرستانهای تابعه قابل مشاهده است.
وی تاکید کرد: این اقدامات مثبت در تغییر نگرش هم استانی ها به مقوله مالیات تاثیر گذار خواهد بود.
رضوی ادامه داد: در همین مدت زمان مبلغ 110 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده استرداد شده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با تاکید بر همراهی و درک بالای مودیان مالیاتی نسبت به پرداخت مالیات گفت: با توجه به تلاش اداره کل در افزایش آگاهی و اطلاع مردم در زمینه هزینه کرد مالیات در سطح استان و جامعه در سال های اخیر شاهد همکاری و همراهی هر چه بیشتر مودیان با اداره کل بوده ایم.
وی افزود: امید واریم با کمک خداوند متعال تا پایان سال نیز بتوان 100درصد درآمدهای مالیاتی استان را محقق کرد.
رضوی یادآورشد: سهم درآمدهای مالیاتی تحقق یافته استان در 7 ماهه سال جاری از کل درآمدهای کشور 0.68 درصد است که در حد استان های سطح 4 قابل ارزیابی محسوب می شود.
پیش از این استاندار زنجان مبلغ درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده برای سال جاری این استان را هفت هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرده بود.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم