Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@03:28:30 GMT

مشرف یک ائتلاف ۲۳ حزبی تشکیل داد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۵۳۱۲

مشرف یک ائتلاف ۲۳ حزبی تشکیل داد

جهان > آسیا و اقیانوسیه - همشهری‌آنلاین:
پرویز مشرف، رئیس‌ جمهور سابق پاکستان تشکیل یک ائتلاف سیاسی جدید متشکل از ۲۳ حزب را اعلام کرد و از احزاب "جنبش متحد قومی پاکستان" و "حزب سرزمین پاکستان" نیز برای پیوستن به آن دعوت به عمل آورد.

 پرویز مشرف، رئیس‌جمهور سابق پاکستان  از طریق ویدیو کنفرانس به اعضای حزب "مسلم لیگ تمام پاکستانی‌ها" (APML) گفت: تمامی احزاب باید متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از جنبش متحد قومی پاکستان و و حزب سرزمین پاکستان می‌خواهم با به ائتلاف سیاسی جدیدی که ما در حال تشکیل آن هستیم، ملحق شوند.

رهبر مسلم لیگ تمام پاکستانی‌ها گفت، جنبش متحد قومی اکنون اسم بدنامی است و وجهه بدی دارد.

او همچنین درباره ماهیت این ائتلاف گفت، تمام احزاب عضو در کنار هم با یک نام حضور خواهند داشت. او این ائتلاف جدید را ائتلاف عوامی پاکستان نامید و تاکید کرد که دفتر آن در اسلام‌آباد خواهد بود.

اين ژنرال پيشين ارتش همچنین از "مسلم لیگ قائد پاکستان" خواست تا به این ائتلاف ملحق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از نیشن،رئیس‌جمهور سابق پاکستان گفت که به زودی به کشورش باز می‌گردد.

او افزود: اوضاع اکنون تغییر کرده است و نواز شریف (نخست‌وزیر سابق پاکستان) اکنون موافق برگزاری دادگاه‌ها نیست. آینده سیاسی شریف "صفر" است. شرایط امنیتی پاکستان هرگز بهتر از این نبوده است. در زمان مناسبی به اسلام‌آباد برمی‌گردم تا روند توسعه در کشور لطمه نبیند.

این رهبر سابق پاکستان ائتلاف جدید متشکل از ۲۳ حزب را رهبری خواهد کرد.

او عمران خان، رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان را به خودخواهی متهم کرد و گفت که تنها به این حزب فکر می‌کند و از او خواست تا به ائتلاف جدید ملحق شود.

در همین زمینه: ورود کامیون‌های پاکستان به افغانستان ممنوع شد نخست‌وزیر پاکستان: اسلام‌آباد دیگر به آمریکا وابسته نیست دختر و داماد نواز شریف در دادگاه حضور نواز شریف در دادگاه مبارزه با فساد نواز شریف، نخست وزیر جدید و اعضای حزب خود را به لندن فراخواند بازداشت عمران خان مشرف: در دادگاه بررسی قتل بی نظیر بوتو حاضر می‌شوم نخست وزیران پاکستان در ۷۰ سال گذشته عمران خان: اکنون نوبت محاکمه زرداری است مشرف: پاکستان بدون نواز شریف دروغگو جای بهتری است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران گفت: امسال حدود ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران به منظور آشنایی زائران با مسائل عبادی و سیاسی حج، صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران که با هدف آموزش مناسک حج و ارائه راهنمایی‌های لازم به زائران برگزار می‌شود، حجت الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی سخنرانی می‌کند.

همچنین سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و سرهنگ محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور نیز از دیگر سخنرانان این همایش یک روزه هستند که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

در این همایش زائران با مسائل عبادی و سیاسی و مناسک حج آشنا می‌شوند. در بخشی از این مراسم، قسمت‌هایی از اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط زائران اجرا می‌شود.

آقای محمد رضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه این همایش در گفتگویی اظهار داشت: امسال حدود ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند که اولین گروه از زائران در روز ۲۴ اردیبهشت ماه عازم عربستان سعودی خواهند شد.

وی افزود: زائران حج امسال در قالب ۱۰۶ کاروان از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس