Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@20:37:43 GMT

پاسخ صریح رضا افتخاری به هواداران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۵۳۴۰

پاسخ صریح رضا افتخاری به هواداران

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری جاشیه‌هایی را به همراه داشت. از جمله این حواشی حضور سید رضا افتخاری در این مراسم بود که باعث شد برخی از حاضران در مراسم به سمت او بروند و از وضعیت استقلال گلایه‌هایی را مطرح کنند. برخی از هواداران از او به خاطر گل نزدن مهاجمان استقلال گلایه می‌کردند و برخی دیگر نگرانی‌های‌شان از آینده استقلال را به افتخاری می‌گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در یکی از سوال و  جواب‌ها رضا افتخاری خطاب به یکی از هواداران گفت‌: مگر ۱۶۰ میلیارد تومان بدهی شوخی است. این بدهی‌ها انباشت شده از قدیم است و ما تلاش می‌کنیم آن را حل و فصل کنیم.
 
دامنه سوالات و گلایه‌ها تنها افتخاری را نگرفت بلکه در این مراسم بسیاری از هواداران و حاضران درباره وضعیت تیم از علی جباری هم سوال می پرسیدند.
 
علی جباری، رییس کمیته‌ پیشکسوتان استقلال خطاب به کسانی که  درباره وضعیت استقلال از او سوال می پرسیدند و ابراز نگرانی می‌کردند، گفت‌: از شفر حمایت کنید. او یک سر و گردن از بسیاری از مربیان داخلی بالاتر است. شک نکنید که استقلال با او اوج می‌گیرد.
 
زمانی که علی جباری با حرارت مشغول به پاسخگویی هواداران بود حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به سمت جباری رفت و با خنده به او گفت‌ : "علی جان زیاد حرص نخور" سپس این دو نفر یکدیگر را در آغوش گرفتند.
 
یکی از نکات تاسف آور مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری حضور یک سارق در این مراسم بود و زمانی که اهالی ورزش در حال تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری بودند که یکی از حاضران با صدای بلند از دیگر افراد خواست که مراقب اموال خود باشند چرا که وسایل یکی از پیشکسوتان حاضر در مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری به سرقت رفته است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد