Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی و هنری زخرف دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: طرح سیر مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری در کانون های این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدلطیف موحد اصل، مسئول کانون فرهنگی و هنری «زخرف» دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهگیلویه امروز ( 20 آبان ) به خبرنگاران، گفت: طرح سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری توسط این کانون به دبیرخانه کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد و سپس برای تایید نهایی به تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موحد اصل با بیان اینکه این طرح توسط کارشناسان ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور تایید و برای اجرا به شهرستان ابلاغ شد، اظهار داشت: این طرح ویژه کانون های فرهنگی بوده و اعضای کانون های مساجد شهرستان کهگیلویه به صورت فعال در طرح مشارکت دارند.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری «زخرف» دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهگیلویه این طرح را ارائه داده و اجرایی می کند، ابراز داشت: برای اجرای طرح کتاب هایی نیز بین کانون های فرهنگی و هنری شهرستان توزیع شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری «زخرف» دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهگیلویه منبع کتاب را از حکمت ها و اندرزهای استاد شهید مرتضی مطهری دانست و ادامه داد: به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

 

موحد اصل گفت: طرح سیر مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری به همت این کانون و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت