Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه « کتاب و ‌آثار توانمندی های کانون فرهنگی هنری امام صادق (علیه السلام) و کانون عماریون» با حضور مسئولان خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ نمایشگاه « کتاب و ‌آثار توانمندی های کانون فرهنگی هنری امام صادق (علیه السلام) و کانون عماریون» بیرجند پیش از ظهر امروز (۲۰ آبان) با حضور حجت الاسلام سبزه کار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی،‌ کریمیان مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی، رضایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد عضو شورای شهر بیرجند، و جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری و فعالان مساجد بیرجند در محل نگارخانه شهر بیرجند گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نمایشگاه تولیدات شرکت کنندگان در طرح آسمانی ها (اوقات فراغت) دو کانون فرهنگی هنری عماریون و امام صادق (علیه السلام) بیرجند در رشته های مختلف هنری از جمله نقاشی، سرمه دوزی، معرق، خیاطی، گلسازی، عروسک بافی، چرم دوزی، طراحی بر روی سفال و ... به معرض دید مردم درآمده است.

 

 

کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام) بیرجند در تابستان امسال ۲۳ کلاس در طرح اوقات فراغت برگزار کرد که در این نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان در رشته های مختلف هنری برای فروش به معرض دید عموم قرار داده شده است.

 

همچنین کانون فرهنگی هنری عماریون بیرجند در این نمایشگاه با معرفی طرح موفق کسب و کار در جوار مسجد (حوله بافی)،‌ به ارائه و فروش صنایع دستی و محصولات هنری شرکت کنندکان در طرح اوقات فراغت خود پرداخته است.

 

 

حجت الاسلام محمددوست مدیر کانون فرهنگی هنری عماریون بیرجند و سازنده مدیر کانون امام جعفر صادق (علیه السلام) بیرجند در بازدید مسئولان از غرفه های محصولات این دو کانون،‌ یکی از مهمترین دلایل موفقیت کانون های خود را همکاری مشترک و تنگاتنگ با پایگاه های مقاومت بسیج ذکر کردند.

 

یادآور می شود، نمایشگاه « کتاب و ‌آثار توانمندی های کانون فرهنگی هنری امام صادق (علیه السلام) و کانون عماریون» تا ۲۵ آبان ماه در دو شیفت کاری صبح (۹-۱۲) و عصرها (۱۷ تا ۱۹ ) برای بازدید عموم در محل نگارخانه شهر بیرجند دائر است.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امام صادق علیه‌السلام به عنوان ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت تأثیر بسزایی در ساختارمند شدن مذهب تشیع دارند؛ بر همین اساس از محضر دو تن از روحانیون شهر بندرعباس دو نکته از وجود قدسی امام صادق پرسیدیم که در این گزارش می‌توانید ببینید.

کد خبر 6096622

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی