Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی ۲۰ میلیونی عاشقانه اربعین حسینی در مقابل ستم گران و شمرهای زمان همان پیام شهدای کربلا را می رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار کرد: آنچه امروز در بنیاد شهید اتفاق می افتد و به بازماندگان شهدا خدمت رسانی می شود در واقع در راستای سفر چهل روزه حضرت زینب (س)  و امام زین العابدین (ع) به عنوان ابلاغ شهدای کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز راهپیمایی ۲۰ میلیونی عاشقانه اربعین حسینی در مقابل ستم گران و شمرهای زمان همان پیام شهدای کربلا را می رساند، افزود: حضرت زینب (س)  و امام سجاد (ع) پس از واقعه عاشورا پیام کل ارض کربلا را در دنیا بخش نامه کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جاماندگان از راهپیمایی اربعین حسینی در جای جای سرزمین های مختلف روز اربعین به عزاداری می پردازند، گفت: امروز مردم خودشان باید راه حق از باطل را تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه شهدای قبل و بعد از انقلاب راه خود را انتخاب و پیام حضرت زینب (س)  و امام سجاد (ع)  را پیاده کردند، عنوان کرد: شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما برای کارهای بر زمین مانده باید راه آن ها را ادامه دهیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه بر دوش گرفتن کار مردم پیام اصلی شهدا است، اظهار داشت: امیدواریم زمان زیادی طول نکشد و مردم زمان از زندان های تنگ دشمنان رهایی یابند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا مملو از ظلم و جور شده است اما مسلما ادامه نخواهد داشت، افزود: باید در راه شهدا حرکت کنیم و زندگی برای ما خسران نباشد.

حجت الاسلام معصومی، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در بنیاد شهید طی چهار سال گذشته، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی ایثار از سال ۹۴ مورد بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه تنها مجتمعی است که تمام فازهای آن راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه نیروی انسانی با بحران مواجه بوده ایم اما امروز در وضعیت مطلوبی قرار داریم، افزود: امروز فضای شهری کاملا در اختیار شهر است و تصاویر شهدا در سطح استان نصب شده است.

حجت الاسلام معصومی ادامه داد: در بحث اشتغال میانگین کشوری ۱۲ درصد و در استان تنها ۳.۵ درصد بیکاری داریم که امیدواریم کمتر شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا