Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نیویورک تایمز با یک مقاله جنجالی دیگر بازگشته و این بار لویی سی‌کی، یکی از شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های آمریکا را مورد هدف قرار داده است.

بعد از این که روزنامه نیویورک تایمز اواخر روز پنجشنبه جدیدترین گزارش جنجالی خود را منتشر کرد که در آن پنج زن ادعاهای خود مبنی سوءرفتار جنسی لویی سی‌کی را توصیف کردند، دو شبکه تلویزیونی که مدت‌هاست با این کمدین معروف آمریکایی کار می‌کنند، پاسخی سریع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اچ‌بی‌او بدون تلف کردن وقت، خودش را از لویی سی‌کی دور کرد. این شبکه اعلام کرد این کمدین در رخداد جدید «شب ستاره‌های بسیار: آمریکا برای برنامه‌های اوتیسم Autism متحد می‌شود» حضور نخواهد داشت و پروژه‌های قبلی او نیز از سرویس «آن دِمَند» یا «پخش آنی» حذف خواهند شد.

«شب ستاره‌های بسیار» رخدادی است که در آن تعدادی از استندآپ کمدین‌ها گرد هم می‌آیند تا برای بیماران مبتلا به اوتیسم پول جمع کنند. این رخداد قرار است روز هجدهم نوامبر روی آنتن برود و جان استوارت مسئولیت مجری‌گری آن را بر عهده خواهد داشت.

شبکه اف‌اکس هم اعلام کرد از شنیدن اتهامات وارد شده علیه لویی سی‌کی بسیار ناراضی است و به خاطر آنها مشغول بازبینی روابط خود با این کمدین است.

در بیانیه رسمی منتشر شده توسط اف‌اکس آمده است: «این شبکه هیچ گونه اتهامی مبنی بر سوءرفتار از سوی لویی سی‌کی در ارتباط با هیچ یک از پنج سریالی که طی هشت سال گذشته با هم تهیه کرده‌ایم، دریافت نکرده است. اف‌اکس تمام قدم‌های لازم برای حفاظت از کارمندان را برمی‌دارد و هرگونه اتهام سوءرفتار در محل کار را کاملا بررسی می‌کند. با گفته شدن این‌ها، این مساله در حال حاضر تحت بازبینی است.»

لویی سی‌کی برای این شبکه، تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های «چیزهای بهتر» و «سبدها» بوده و سریال کمدی «لویی» را هدایت می‌کند.

پس از انتشار گزارش سوءرفتارهای جنسی لویی سی‌کی توسط نیویورک تایمز، سخنگوی این کمدین در ابتدا گفت او به هیچ یک از سوال‌ها در این مورد پاسخ نخواهد داد، اما بعد از چند ساعت گفت او «طی روزهای آینده» بیانیه‌ای منتشر خواهد کرد.

اما گزارش تایمز حتی پیش از این‌که منتشر بشود هم تاثیر خودش را گذاشت. چند ساعت پیش از انتشار گزارش، رخداد پیش‌نمایش نیویورک فیلم «دوستت دارم بابا» ساخته لویی سی‌کی ناگهان کنسل شد. گفته می‌شود بازیگر Actor این فیلم کلویی گریس مورتز ۲۰ ساله هم در انتظار منتشر شدن این داستان از مدتی پیش دست از تبلیغ برای این فیلم برداشته بود.

لویی سی‌کی از معروف‌ترین کمدین‌های آمریکایی است که همتایان بسیاری ندارد. طی چند سال اخیر او هشت بار توانسته نمایش‌هایی در یکی از شناخته‌شده‌ترین استیج‌های جهان یعنی مدیسون اسکوئر گاردن برگزار کند که تمام بلیت‌هایش فروخته شده است. او همچنین یک سریال تلویزیونی برنده جایزه امی خلق کرده است و با خنداندن حضار درباره تزویر و ریاکاری مخصوصا از سوی مردان، خود را به عنوان صدای غیرمحتمل وجدان صحنه کمدی آمریکا معرفی کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، و طبق پیگیری از ساترا، سریال آیدا پناهنده با عنوان «در انتهای شب» از سوم خردادماه از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟

پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی این مجموعه را برعهده دارند.

«در انتهای شب» سریال ۹ قسمتی است و اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

آیدا پناهنده و ارسلان امیری نویسندگان فیلمنامه و محمد یمینی تهیه‌کننده «در انتهای شب» هستند.

ساخت این مینی‌سریال ۹ قسمتی مدت‌ها پیش به پایان رسیده.

آیدا پناهنده پیش از این فیلم‌های «ناهید»، «اسرافیل»، «تی تی» و ... را کارگردانی کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/



کد خبر: 1229196 برچسب‌ها شبکه نمایش خانگی

دیگر خبرها

  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم