Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی پور با مدرک پسادکترا فلسفه دین دانشگاه نوتنردام آمریکا، مشاور شهردار و رییس گروه اخلاق شهروندی تهران، مامور تدوین منشور زیست اخلاق مدارانه شهروندی شد.

مشاور شهردار و رئیس گروه اخلاق شهروندی تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار توسعه پایدار «انرژی امروز» شهردار تهران در حکمی دکتر رسول رسولی‌پور را به عنوان مشاور خود و رئیس گروه اخلاص شهروندی تهران منصوب کرد و به او ماموریت داد تا با کسب نظر و جلب حمایت فرزانگان و مسوولان حوزه فرهنگ، منشور زیست اخلاق مدارانه شهروندی را تدوین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس خبری که کانال تلگرامی محمدعلی نجفی، شهردار تهران منتشر کرده است، متن این حکم بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر رسول رسولی پور

 با عنایت به تخصص، تجارب و سایر شایستگی‌های جناب‌عالی، شما را به عنوان «مشاور شهردار و رئیس گروه اخلاق شهروندی شهر تهران» منصوب می‌کنم.

امید است با بهره‌مندی از تخصص و تجارب ارزشمندتان در سپهر فلسفی و اخلاقی و با عنایت به ماموریت ذاتی شهرداری در حوزه اخلاق شهروندی، با تشکیل گروه اخلاق شهروندی و کسب نظر و جلب حمایت فرزانگان و مسوولان حوزه فرهنگ، در تدوین منشور زیست اخلاق‌مدارانه شهروندی بر اساس الگوهای فرهنگی ایرانی اسلامی توفیق یابید.

تهران، امروز در کنار مشکلات و چالش‌های چون ناهنجاری‌های اجتماعی، آلودگی‌های هوا و صدا و حمل و نقل شهری، از بی‌مهری، عدم مسوولیت‌پذیری و جدی نگرفتن اخلاق و فرهنگ شهروندی رنج می‌برد و انتظار می‌رود با تلاش‌های جناب‌عالی و سایر صاحبنظران عرصه فرهنگ و اخلاق این نقیصه بزرگ شهر عزیزمان بر اساس برنامه‌ای مشخص برطرف شود.

بدیهی است که در تحقق هدف یادشده معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز ذیربط شهرداری تهران همکاری لازم معمول خواهند داشت.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تأمین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسئلت دارم.

گفتنی است، رسولی‌پور عضو هیت علمی گروه فلسفه دانشگاه خوارزمی از سال ۱۳۶۹ تاکنون است و دارای مدرک پسادکترا از مرکز فلسفه دین دانشگاه نوتنردام آمریکا، دکتری فلسفه دین دانشگاه پونا هندوستان و کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه شهید مطهری است.

او همچنین عضو جامعه بریتانیایی فلسفه دین از سال ۱۳۸۵ تاکنون، عضو هیات علمی ناپیوسته دانشگاه نوتردام آمریکا، عضو شورای ادیان و معنویات جهان در موسسسه کاتولیک فتزر آمریکا و عضو هیات علمی ناپیوسته دانشگاه شهید مطهری بوده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

او ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است، اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد