Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو-ایرنا- پلیس شهر حیدرآباد پایتخت یکی از ایالت های هند پیش از سفر ایوانکا ترامپ فرزند و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به این شهر، متکدیان و بی خانمان های خیابانی را از سطح این شهر جمع آوری کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه گاردین در روز شنبه، پلیس حیدرآباد تاکنون 400 متکدی و بی خانمان را از سطح شهر جمع آوری کرده و آنها را به مرکز توانبخشی زندان این شهر منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مقامات هندی، انتظار می رود بیش از 6 هزار نفر از بی خانمان های شهر حیدرآباد پیش از حضور ایوانکا ترامپ دختر و مشاور رئیس جمهوری آمریکا به این مرکز منتقل شوند.
یک مقام هندی که خواست نامش فاش نشود، گفت: تعدادی از افراد بی خانمان به انتقال خود به مرکز توانبخشی اعتراض و اعلام کرده اند که این اقدام حق زندگی را از آنها سلب می کند.
رئیس پلیس شهر حیدرآباد نیز در رابطه با عملیات جمع آوری متکدیان گفت: برخی به شیوه هایی زشت در حال تکدی در سطح شهر هستند. آنها همچنین از کودکان و افراد معلول برای گدایی در خیابان ها استفاده می کنند که این اقدام پسندیده ای نیست.
یک مقام دیگر پلیس حیدرآباد که وی نیز نامش در این گزارش درج نشده، گفت: اقدام پلیس در جمع آوری متکدیان نباید به سفر ایوانکا ترامپ ارتباط داده شود. پلیس به صورت دوره ای اقدام به جمع آوری متکدیان از سطح شهر می کند.
پلیس حیدرآباد در سال 2000 نیز پیش از سفر بیل کلینتون رئیس جمهوری پیشین آمریکا اقدام به جمع آوری متکدیان و بی خانمان از سطح این شهر کرد.
ایوانکا ترامپ قرار است در تاریخ 28 ماه نوامبر برای شرکت در نشست کارآفرینی جهانی در سال 2017 با موضوع 'توانمند سازی زنان' وارد حیدرآباد شود. این نشست به مدت دو روز برگزار خواهد شد.
هند که به دنبال گسترش روابط خود با آمریکا است، شرکت مشاور دونالد ترامپ در این نشست را یک پیروزی دیپلماتیک برای خود می داند به گونه ای که نارندا مودی نخست وزیر هند تاکنون چند بار در پیام های توییتری خود به سفر ایوانکا ترامپ به هند اشاره کرده است.
آساق**267*1144*وحیده دینداری** انتشار دهنده: علیرضا جباری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری