Web Analytics Made Easy - Statcounter

احداث و آماده سازی لوکیشن ۲ چاه امدادی در منطقه رگ سفید به میزان ۷۰ درصد پیشرفت شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: عملکرد کارگروه های تخصصی و عملیاتی مهار چاه در سیزده روز گذشته منجر به احداث و آماده سازی لوکیشن ۲ چاه امدادی به میزان ۷۰ درصد پیشرفت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژن عالی پور در بازدید روزانه خود از منطقه عملیاتی مهار چاه ۱۴۷ رگ سفید، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارگروه های تخصصی و عملیاتی مهار چاه در دوازده روز گذشته، افزود : خوشبختانه احداث و آماده سازی لوکیشن ۲ چاه امدادی به میزان ۷۰ درصد پیشرفت داشته و تا ۷۲ ساعت آینده، حداقل یکی از این دو محل آماده انتقال دکل ۹۳ فتح شرکت ملی حفاری ایران خواهند بود.
وی ادامه داد: با نصب پمپ های فایرفایتینگ، تیم عملیاتی هم اکنون مشغول احداث ۲ خط لوله ۱۴ اینچ به طول هرکدام ۱۲۰ متر در حدفاصل پمپ ها و شعاع ۶۰ متری مرکز آتش است که پس از تکمیل رینگ آب و امکان آب افشانی از محل استخر اصلی، عملیات بعدی برای دسترسی به مرکز آتش با استفاده از اتی واگن و برداشتن آهن آلات و بقایای دکل از روی دهانه چاه خواهد بود.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اتمام شن پاشی و تسطیح جاده منتهی به چاه و دو بانده کردن آن برای تسهیل در عملیات اصلی، در دو روزآینده خبر داد و یادآور شد: محل استقرار مخازن سیالات نیز در کنار پمپ های آتش نشانی حداکثر در ۷۲ ساعت آینده مهیا خواهد بود.
عالی پور همچنین از ایجاد یک استخر آب ۷۰ هزار بشکه ای دیگر به عنوان مخزن آب کمکی خبر داد و پیش بینی کرد استخر کمکی، حداکثر تا پنج روز آینده تکمیل و آماده آب گیری شود.
وی همچنین به ساخت استینگر ۱۱ اینچ به منظور استفاده در عملیات مهار از سطح( Top Kill ) پرداخت و گفت: برنامه مهار چاه ۱۴۷ رگ سفید به صورت گام به گام و بر اساس سناریوی تدوین شده در حال انجام است و امیدواریم با تسریع در تکمیل مراحل مقدماتی، عملیات اصلی زودتر از موعد تعیین شده، آغاز شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم

دریافت 35 MB

به گزارش همشهری آنلاین این ویدیو نسخه تصویری است از سروده‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در آستانه‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

کد خبر 848220 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان