Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: انسجام بخشی به فعالیت های آموزش عالی سازمان ها و وزارتخانه ها هدف اصلی ایجاد دانشگاه جامع علمی کاربردی بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی امروز در دیدار با جمعی از مدیران مراکز آموزش علمی کاربردی خراسان رضوی افزود: یکی از راهکارهای حل مشکل بیکاری در کشور کاربردی کردن آموزش ها است و دانشگاه جامع علمی کاربردی نباید این رسالت اصلی خود را فراموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برنامه ریزی در امور به جای در نظر گرفتن وضع ایده ال باید بر اساس واقعیت موجود باشد.
آیت الله علم الهدی افزود: برای حل مشکل اقتصاد و اشتغال کشور هم باید بر اساس واقعیت موجود برنامه ریزی و برای آن چاره اندیشی کرد.
محمد جواد سلجوقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از  عملکرد 25 سال گذشته فعالیت این دانشگاه گفت: اموزش کاربردی در کنار مباحث تئوری از اصول آموزشی دانشگاه علمی کاربردی است.
66 مرکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی در خراسان رضوی وجود دارد که بیش از 43 هزار دانشجو در این مراکز تحصیل می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند؛ در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،پیش از ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ و هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار معلمان سرودی همخوانی کردند که در ادامه بخشی از  فیلم و متن آن را مشاهده می‌کنید:

ای جوانان تا زوال آن رژیم چیزی نمانده
بگو بسم الله الرحمان الرحیم چیزی نمانده

****

امیری حسین و نعم‌الامیر
نصر من الله و فتح قریب

کد خبر 749651

دیگر خبرها

  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین