Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محمدعلی نجفی شهردار تهران با صدور حکمی ضمن انتصاب رئیس گروه اخلاق شهروندی تهران، بر تدوین منشور زیست اخلاق مدارانه شهروندی به عنوان یکی از ماموریت‌های این گروه تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، شهردار تهران با صدور حکمی "رسول رسولی‌پور" را به عنوان مشاور شهردار و رئیس گروه اخلاق شهروندی تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در این حکم به رسولی پور ماموریت داده که با کسب نظر و جلب حمایت فرزانگان و مسئولان حوزه فرهنگ، منشور زیست اخلاق مدارانه شهروندی را تدوین کند.

وی در ادامه این حکم خاطرنشان کرده: تهران، امروز در کنار مشکلات و چالش‌هایی مانند ناهنجاری‌های اجتماعی، آلودگی‌های هوا و صدا است و از بی‌مهری، عدم مسئولیت‌پذیری و جدی نگرفتن اخلاق و فرهنگ شهروندی رنج می‌برد؛ انتظار می‌رود با تلاش‌های جناب‌عالی و سایر صاحبنظران عرصه فرهنگ و اخلاق این نقیصه بزرگ شهر عزیزمان بر اساس برنامه‌ای مشخص برطرف شود.

رسول رسولی‌پور عضو هیأت علمی گروه فلسفه دانشگاه خوارزمی از سال ۱۳۶۹ تاکنون است.

وی دارای پسادکترا از مرکز فلسفه دین دانشگاه نوتنردام آمریکا، مدرک دکتری فلسفه دین دانشگاه پونا هندوستان و کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه شهید مطهری است.

عضویت در جامعه بریتانیایی فلسفه دین از سال ۱۳۸۵ تاکنون، عضویت در هیات علمی ناپیوسته دانشگاه نوتردام آمریکا، عضو شورای ادیان و معنویات جهان در موسسسه کاتولیک فتزر آمریکا و عضو هیات علمی ناپیوسته دانشگاه شهید مطهری از دیگر سوابق رسولی پور است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان همزمان با نشست شورای معاونان این شرکت با بیان این که ضروری است افزایش بهره وری به عنوان مهم ترین رکن در تدوین طرح های فنی کارشناسان مورد نظر قرار گیرد تصریح کرد: پرهیز از فعالیت های کم اثر و هزینه ساز، گامی مهم در حفظ بیت المال است و انتظار می رود تمامی بخش های فنی و مهندسی در تدوین طرح های مرتبط با توسعه و بهبود شبکه به شیوه ای عمل کنند که از فعالیت های کم اثر، جلوگیری شده و اقدامات انجام شده، منجر به تاثیراتی ملموس و شاخص در بهبود کیفیت ارائه خدمات به هموطنان تهرانی شود.

ناظریان با یادآوری این که اقدامات موثری طی سال های اخیر در حوزه برق پایتخت انجام شده است افزود: خوشبختانه امروز شاهد اثرات مثبت ناشی از این اقدامات هستیم و شهروندان تهرانی می توانند نتایج حاصله در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، کاهش حوادث و خاموشی، افزایش پایداری و ضریب اطمینان و بهبود روشنایی معابر را به وضوح مشاهده کنند و ارزیابی های انجام شده نیز نشان دهنده رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری علاوه بر تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با هدف گذر از پیک تابستانه مصرف برق و همچنین ۷۰ برنامه ویژه تحولی که منجر به تغییرات بنیادین در روند خدمت رسانی به مردم خواهد شد در نظر داریم اقدامات موثری در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای نظارتی و اجرایی انجام داده و خدمات خود را بیش از گذشته با فناوری های نوین روز در دنیا، منطبق و همسو سازیم.

دیگر خبرها

  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود