Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:14:59 GMT

امحای 60 کیلوگرم مواد نیروزا در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۱۲۳۳

امحای 60 کیلوگرم مواد نیروزا در گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  خیرالله رضایی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل وزش و جوانان استان گیلان با اشاره به بازرسی 672 باشگاه ورزشی درسال گذشته و کشف 60 کیلوگرم مواد نیروزا گفت: این مقدارمواد نیروزا که از 23 باشگاه ورزشی کشف شده بود امروز با حضور نمایندگان حراست، بازرسی، حقوقی و امور باشگاه های این اداره کل آتش زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در 6 ماه نخست امسال 538 باشگاه ورزشی خصوصی بازرسی شدند که صاحبان 15 باشگاه برای پلمپ به اداره کل نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند و صاحبان 7 باشگاه هم برای رفع نواقص تعهد محضری دادند.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل وزش و جوانان استان گیلان گفت: اداره کل ورزش و جوانان  گیلان عزم خود را برای پاکسازی صاحبان  متخلف باشگاه های ورزشی جزم کرده است.

خیرالله رضایی اعلام کرد : با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری و دیگر دستگاه ها با توزیع کنندگان مواد نیروزای غیرمجاز در باشگاه های ورزشی برخورد قاطع می شود.

وی از ورزشکاران و خانواده هایشان خواست در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر رعایت نکردن  نرخ شهریه ، اصول بهداشتی ، نگهداری- خرید و فروش مواد نیروزا و نداشتن پروانه فعالیت باشگاه های ورزشی متخلف را  با شماره تلفن 33345993 واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی کنند.

 

 

انتهای پیام/م.ع

ازبین بردن 60 کیلوگرم مواد نیروزای غیر مجاز در گیلان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی