Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و رئیس دانشکده هنر و معماری برگزار شد، از پنج طرح برگزیده دانشجویان این دانشکده تقدیر شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و رئیس دانشکده هنر و معماری برگزار شد، از پنج طرح برگزیده دانشجویان این دانشکده تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمدحسین آیت اللهی، رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد در این جلسه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این دانشکده پرداخت و گفت: کادر علمی و بدنه دانشجویی این دانشکده می‌تواند در ساماندهی به وضعیت هنری، معماری و شهرسازی شهر، اعضای شورا و شهرداری را کمک کند.
کاظم ماندگاری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری نیز در این جلسه به معرفی فرآیند طراحی یادمان یزد در یاسپرین پرداخت و طرح‌های برتر را که از میان نزدیک به ۴۰ طرح ارائه شده انتخاب شده بود، معرفی کرد.
در این مراسم پس از اینکه دانشجویان برگزیده به معرفی طرح هایشان پرداختند، هدایایی از طرف شورای شهر یزد به پنج طرح برگزیده اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول برگزاری رویداد خشتانه گفت: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.   دکتر فهیمه السادات میرجلیلی اظهار داشت: این رویدادعلمی دانشجویی همزمان با هفته بزرگ داشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.   دکتر میرجلیلی در ادامه تصریح کرد: رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند با انجام کار‌های تیمی که یکی ازنیاز‌های رشته‌ی معماری می‌باشد آشنا شوند.    وی هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر؛ در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.    گفتنی است: نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور اساتید صاحب نظر؛ بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری است.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل