Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور تیمی از دانشگاه فرایبورگ آلمان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همکاری های علمی بین این دو دانشگاه گسترش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، امروز شنبه ۲۰ آبان ماه، نشستی با حضور دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر یوسفی معاون مدیریت توسعه و منابع با دکتر شاید عضو هیات علمی دانشگاه فرایبورگ آلمان، دکتر صلواتی از فعالان رشته سایکوسوماتیک در کشور آلمان و دکتر افشار عضو هیات علمی دانشگاه و رییس مرکز سایکوسوماتیک (روان تنی) در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، مسئولین در ارتباط با «چهارمین کنگره بین المللی پزشکی روان تنی» که در روزهای ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه ۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد با یکدیگر به گفتگو نشستند.

 همچنین به دلیل قبول دعوت رئیس دانشگاه فرایبورگ آلمان و حضور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در آوریل سال ۲۰۱۸ و با توجه به همکاری چندین ساله این دانشگاه با دانشگاه فرایبورگ در خصوص رشته سایکوسوماتیک، در این نشست در ارتباط با گسترش همکاری های علمی، تحقیقاتی و آموزشی رشته هایی از جمله آنکولوژی، نوروسایکیاتری، پاتولوژی، چشم پزشکی و اطفال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

چهارمین کنگره بین المللی پزشکی روان تنی، توسط مرکز تحقیقات روان‌تنی، گروه روانپزشکی و گروه پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری دانشگاه فرایبورگ آلمان و تعدادی دیگر از مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور از چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه سال جاری به مدت سه روز در این دانشگاه برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کنگره، تبادل نظر متخصصان و صاحب‌نظران این عرصه در خصوص توسعه مطالعات پزشکی روان‌تنی در ایران، ترسیم نقش پزشکان خانواده در پیشگیری و درمان اختلالات روان‌تنی، تعیین حدود خدمات روان‌تنی در پزشکی خانواده، آموزش مبانی پژوهش و درمان روان‌تنی و توسعه همکاری‌های بین سازمانی و بین دانشگاهی ملی و بین‌المللی در این زمینه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت