Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب کشتارگاه صنعتی جونقان در چهارمحال و بختیاری غیر استاندارد است.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری ظهر شنبه در جلسه بررسی طرح‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید پتانسیل ها، ظرفیت ها، فرصت‌ها و فعالیت‌های سرمایه گذاری با محوریت توسعه اقتصادی در این استان شناسایی شوند و همچنین وضعیت طرح‌های کشاورزی نیمه تمام به زودی تعیین و وارد مرحله اجرایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در این استان می توان به کشاورزی اشاره کرد که برای توسعه و گسترش تولید محصولات کشاورزی باید ایده ارائه شود و راهکارهای مناسبی پیشنهاد و همچنین نگاه ویژه شود و بخش کشاورزی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با کمبود آب مواجه است

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب کشتارگاه صنعتی جونقان غیر استاندارد است که توسط جهاد کشاورزی باید پساب تصفیه‌خانه مورد تایید محیط زیست قرار بگیرد و استاندارد سازی شود.

امیری یادآور شد: تخصیص دادن آب به پروژه و طرح های کشاورزی از صنعت منع قانونی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از پروژه انتقال آب پروژه بن - بروجن باید میزانی از آب تخصیص یافته به صنعت را کاهش دهند و به طرح‌های کشاورزی اختصاص دهند.

ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری شناسایی شود

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: باید ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری شناسایی شود  و در راستای توسعه این استان استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید به منظور جذب سرمایه گذار راه را هموار کرد و دستگاه های مختلف در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند چراکه توسعه همه جانبه استان سبب رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری