Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@16:02:18 GMT

گل‌محمدی، خلعتبری را آرام کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۲۹۳۵

گل‌محمدی، خلعتبری را آرام کرد

سومین دوره رقابت‌های جام شهدا امسال با حضور 4 تیم لیگ برتری  پارس جنوبی جم، سایپا، پدیده و تراکتورسازی برگزار می‌شود. در اولین دیدار روز گذشته سایپا توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم پارس جنوبی عبور و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. امروز در دومین دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند

* قبل از شروع مسابقه گل‌محمدی و مهاجری سرمربیان دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* در نیمکت ذخیره‌های تراکتورسازی بازیکنانی چون امید عالیشاه، سینا عشوری و مهدی شریفی حضور دارند

* محمدرضا خانزاده بازیکن پدیده قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با یحیی گل‌محمدی داشت.

* حدود 200 هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم خود می‌پردازند. آنها لحظاتی علیه محمدرضا خلعتبری بازیکن حریف شعار سر دادند. 

* در دقیقه 30 این مسابقه محمدرضا خلعتبری به خاطر تکل شدید بازیکن تراکتورسازی به داور مسابقه اعتراض کرد که واکنش یحیی گل‌محمدی سرمربی حریف را در پی داشت. دقایقی سرمربی تراکتورسازی خلعتبری را کنار زمین فراخواند و با او صحبت کرد و از او خواست عصبانی نشود و آرام بازی کند. در پایان، خلعتبری با گل‌محمدی نیز خوش و بش گرمی داشتند.

* با اعلام مسئولان سازمان لیگ؛ جام شهدا هم بدون پوشش دوربین‌های تولیدی صداوسیما برگزار می‌شود و مثل مسابقات لیگ برتر دوربین‌های برنامه‌های محتوایی و تولیدی اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند. 

* در دقیقه 39 مهدی کیانی با اعتراض به محمدرضا خلعتبری از او خواست به بازیکنان تیمش بگوید زیاد خشن بازی نکنند که در این لحظه خلعتبری هم جواب داد؛ تو خودت بازی جوانمردانه را رعایت کن! این اتفاق پس از آن رخ داد که بعد از مصدومیت بازیکن تراکتورسازی، بازیکنان تبریزی توپ را به بیرون نزدند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!