Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@00:17:36 GMT

تراکتورسازی - پدیده؛ دیداری نه چندان دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۸۰۸۱

تراکتورسازی - پدیده؛ دیداری نه چندان دوستانه

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جام شهدا با حضور چهار تیم پارس جم، سایپا، پدیده و تراکتورسازی در مدت تعطیلات لیگ برتر برگزار می‌شود که دیدار نخست میان سایپا و پارس جم، با پیروزی شاگردان دایی و صعود به فینال رقابت‌ها اتفاق افتاد و حالا امروز از ساعت 15 دو تیم تراکتورسازی و پدیده در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که با وجود ماهیت تدارکاتی بودن آن حساسیت‌های خاص خودش را برای دو تیم دارد چرا که تا کنون در فصل جاری دو بار به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دیدار دو تیم مربوط به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌شود که در 16 شهریور برگزار شد و این دو تیم لیگ برتری خیلی زود مقابل یکدیگر قرار گرفتند و با وجود اینکه پدیده میزبان این بازی بود، تراکتورسازی موفق شد 2 بر یک صعود کند و به مرحله بعدی برود.

دیدار بعدی دو تیم 15 روز بعد و 31 شهریور در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد و این بار در حالیکه تراکتورسازی میزبان بود، پدیده موفق شد 2 بر یک پیروز شود و به نوعی انتقام بازی جام حذفی را بگیرد.

حال دو تیم برای سومین بار و این دفعه در یک زمین بی طرف در تهران به مصاف هم می‌روند و به نوعی نتیجه این دیدار تیم برتر در مجموع سه بازی را هم تعیین خواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین