Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن قدردانی از اطمینان به وی برای سپردن معاونت هماهنگ کننده ارتش اظهارداشت: ما در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم و باید اطلاعات کافی از تحولات جهان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ارتش باید از تمامی تحولات جهان و بویژه تحولات منطقه که استکبار جهانی ایجاد می کند، با خبر باشد و آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه تهدیدی که متوجه تمامیت ارضی کشور است، داشته باشد و به آنها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بازدارندگی یعنی به چنان آمادگی برسیم که هیچ کشوری اجازه تهدید ما را به خود ندهد؛ البته برای این کار باید اقدامات بسیاری انجام داد.

امیر سیاری ادامه داد: ما باید آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدیدی که تمامیت ارضی کشور و استقلال انقلاب را با خطر مواجه می‌کند، داشته باشیم تا بتوانیم در هر وضعیتی به این تهدیدات پاسخ بدهیم.

وی با تاکید بر حرکت به سمت ارتقاء توان دفاعی ارتش تصریح کرد: معنای بازدارندگی آن است که ما باید آنقدر توانمند شویم تا هیچ کس اجازه تعرض به ما را به خودش ندهد، برای این کار اقدامات زیادی باید انجام شود و نمی‌شود مبتنی بر علم و توان گذشته برای مواجهه در آینده اتکا کرد.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: ما باید به تجهیزات و دانش فعلی و آینده اتکا کنیم تا بتوانیم در مقابل تهدید آینده جوابگو باشیم.

وی با اشاره به منویات فرمانده کل قوا مبنی بر نو شدن ارتش اظهار داشت: این نو شدن بدان معنا است که باید مجهز به علم و دانش روز بود تا بتوان در مقابل تهدیداتی که در اطراف ما اتفاق می‌افتد، توان و آمادگی داشت. در بحث تجهیزات هیچ کشوری به آنچه که داشته است بسنده نکرده و دائما در حال پیشرفت است و این یکی از ضرورت‌های مورد نیاز ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: ما باید نیروی انسانی خود را متناسب با تهدیدات آینده به علم و دانش روز تجهیز کنیم و این موضوع باید در دستور کار باشد.

امیر سیاری با بیان اینکه دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن در دستور کار ارتش قرار دارد، گفت:‌ موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد توجه به زیرساخت‌ها و این کار باید در ارتش به وجود بیاید اینها برنامه‌های کاری است که عزیزان ما در گذشته در ارتش پایه‌گذاری کردند و بنده هم موظف هستم آنچه را که فرمانده معظم کل قوا در حکم بنده مقرر فرمودند دستیابی پیدا کنم.

وی در پایان اظهار داشت: ما به مردم عزیز این اطمینان می‌دهیم که ارتش و سپاه این آمادگی را دارند که در مقابل همه تهدیدات ایستادگی کنند و و امنیتی پایدار برای کشور رقم بزنند.

true برچسب ها : ارتش جمهوری اسلامی ایران حبیب الله سیاری دریادار سیاری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه