Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی چند برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد و گفت:‌ داوطلبان از اوایل این هفته می‌توانند به دستگاه مربوطه مراجعه و مصاحبه‌های خود را انجام بدهند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: فهرست اسامی چند برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با توجه به نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط (شامل ۱۷ دستگاه اجرایی به شرح مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور) تا چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان مذکور از روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه جاری بر روی سایت این سازمان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: داوطلبان مذکور ضرورت دارد با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته، اقدامات لازم معمول دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاه‌های اجرایی مربوط از هفته جاری شروع خواهد شد لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظف هستند در طول هفته جاری به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده از شرایط، زمان و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)

اشرف السادات ارمکان،مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح ۲ و بازپذیری از تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ و ۴ از روز یکشنبه ۶ خرداد تا چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۴ برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ ۱۲ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز